17.1.10
ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ... ΤΑ F-16
Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία επικαλούμενη και τα πορίσματα του ΤΕΕ (Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας) αλλά και του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΓΕΩΤΕΕ) μαζί με ομάδα εμπειρογνωμόνων επισημαίνεται πως οι
«μετρήσεις αποδεικνύουν ότι οι δονήσεις από διερχόμενα φορτηγά και αεροπλάνα της Πολεμικής Αεροπορίας είναι κατά πολύ μεγαλύτερες από αυτές που προκαλούνται από τις εργασίες διάνοιξης των σηράγγων και οι οποίες εκτελούνται σε απόσταση περίπου 900 μέτρων από το σημείο που έγινε η κατάπτωση».
Πάντως το πόρισμα που εξέδωσε στις αρχές της εβδομάδας το ΓΕΩΤΕΕ Κεντρικής Ελλάδας, που εδρεύει στη Λάρισα επισημαίνεται πως: «Για την εκδήλωση του φαινομένου των καταπτώσεων στην κοιλάδα των Τεμπών πιστεύουμε ότι δεν είναι ικανή η παρουσία ενός και μόνο παράγοντα. Απαιτείται η συνύπαρξη πολλών παραγόντων, που έχουν σχέση τόσο με τις γεωλογικές, γεωτεχνικές και μορφολογικές συνθήκες όσο και με τις περιβαλλοντικές συνθήκες και ανθρώπινες παρεμβάσεις και δραστηριότητες», χωρίς όμως να κατονομάζει συγκεκριμένα τις πτήσεις των μαχητικών αεροσκαφών της ΠΑ οι οποίες ούτως ή άλλως, δεν πραγματοποιούνται στην περιοχή και αν πραγματοποιούνται είναι σπάνιες, όπως δήλωσε εκπρόσωπος του ΓΕΑ.
Μάλιστα, το πόρισμα του ΓΕΩΤΕΕ αναφέρει ως τέτοιο παράγοντα, τη συνεχή επαναλαμβανόμενη καταπόνηση από τις εκρήξεις στα μέτωπα διάνοιξης της σήραγγας, -900 μέτρα πιο μακριά από το σημείο που έγινε η κατολίσθηση- τονίζοντας πάντως ότι είναι ένα θέμα που πρέπει να διερευνηθεί.
Πάντως ως "ακραίο γεωλογικό φαινόμενο" ερμηνεύεται από την «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ» η κατολίσθηση στα Τέμπη.
defencenet.gr
I-DIADROMI
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου