ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

18.1.10

Απάντηση του Βουλευτή Παντελή Ασπραδάκη σε δημοσίευμα της Real News (ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΕΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ

(anatolikiattikinews)
Κατόπιν σημερινού δημοσιεύματος της Real News που αφορά το άτομό μου θα ήθελα να ενημερώσω ότι έχω υποβάλλει αίτηση παγώματος μισθού όσο διαρκεί η βουλευτική μου ιδιότητα στο Δ.Σ. της ΕΡΤ Α.Ε. και την έχω κοινοποιήσει στο αρμόδιο Υπουργείο Πολιτισμού κατά ημερομηνία πριν την κυκλοφορία της εν λόγω εφημερίδας για λόγους δεοντολογίας.
Ενημερώνω επίσης ότι η υποβολή της παραίτησής μου από Διευθυντή Λειτουργίας της ΕΡΤ έγινε αμέσως μετά την ορκωμοσία μου στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Από email που λάβαμε από τον κο Ασπραδάκη

Όπως μας ενημέρωσε ο κος Ασπραδάκης από Δευτέρα θα έχουμε αναλυτικότερη ενημέρωση για το θέμα.
==================================================================
ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ

Έκλεισε το θέμα η Αριάδνη Αγάτσα...... Οι άλλοι δύο ??? ακόμα τίποτα???

Δεν υπάρχουν σχόλια: