ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

19.9.10

Σήμερα μηδενίζουν εν ψυχρώ την περιουσία 40.000 οικογενειών αυτοκινητιστών ενώ οι τηλεοπτικοί αφρίζοντες Γκέμπελς ανέλαβαν να “τελειώσουν” .......

....... τους φορτηγατζήδες.

Το ΔΝΤ ΕΚΛΗΘΗ από το Δούρειο Ίππο του στην Ελλάδα για να ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ τις διεργασίες υπερσυγκέντρωσης της οικονομίας στα χέρια των ολίγων. Όπως πολύ σωστά έχει πει ο Max Keiser, το 90% του παραγόμενου πλούτου θα συγκεντρωθεί στο 10% του πληθυσμού. Θεωρώ αισιόδοξη αυτή την προοπτική, μιλάμε πλέον για μια σχέση 99% προς 1% ! Οι κινητοποιήσεις των αυτοκινητιστών είναι τμήμα της λεγόμενης “εξέγερσης της πολύ μεγάλης Ελληνικής μικρομεσαίας και μεσαίας τάξης”, η οποία πρέπει να αποδομηθεί και να φτωχοποιηθεί το ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ. Αυτός είναι ο στοχος των νεοταξικών εντολοδόχων του ΔΝΤ, με την επιβολή δυσβάσταχτων φόρων, με την επιβολή αντικινήτρων, με την ψήφιση σαρωτικών νομοσχεδίων.
Δεν θα περίμενε κανείς φυσικά το 2010 η κοινωνική μας διαστρωμάτωση να παρουσιάζει χαρακτηριστικά μεσοπολέμου και να ήταν όλοι οι Έλληνες σοβιετικού τύπου εργάτες της δεκαετίας του 1930.
Αλίμονο! ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ. Σήμερα μηδενίζουν εν ψυχρώ την περιουσία 40.000 οικογενειών αυτοκινητιστών, δλδ μιλάμε για επιπτώσεις σε 300.000 ανθρώπους τουλάχιστον. Αύριο θα μηδενίσουν σε ευρύτατη πλέον κλίμακα τις κατοικίες όλων ανεξαιρέτως, μέσω των απανωτών αυξήσεων των αντικειμενικών αξιών και της ταυτόχρονης κάθετης πτώσης των τιμών πώλησης. Για την υγεία μας δεν το συζητώ. Τολμήστε μόνο να αρρωστήσετε! Όσοι έμποροι-καταστηματάρχες γκρινιάζουν ότι δεν παραδόθηκε εμπόρευμα, όσοι οδηγοί Ι.Χ. σκούζουν σαν υστερικές για ένα ρεζερβουάρ 80 λίτρων, όσοι μικρο-ιδιοκτήτες κατοικίας διαμαρτύρονται σήμερα για τους “προνομιούχους” φορτηγατζήδες που απεργούν, πρέπει να γνωρίζουν ότι αύριο έρχεται η δικη τους σειρά, γιατί το απαιτεί ο αναρχοκαπιταλισμός και όχι ο φορτηγατζής. Έρχεται η δική τους σειρά να κατεβάσουν τα ρολά στο όποιο μικρομεσαίο κατάστημα [απέμεινε ακόμα] ώστε να αφεθούν τα Μωλλ να αλωνίζουν ελεύθερα, η δική τους σειρά να παραδώσουν τις πινακίδες του “παλαιωμένου κηρυχθέντος” Ι.Χ. τους εξ αιτίας των “πράσινων” υψηλών τελών κυκλοφορίας, η δική τους σειρά να αναγκαστούν να πουλήσουν το σπίτι τους για ένα κομμάτι ψωμί, είτε διότι η περιοχή τους υποβαθμίστηκε σκόπιμα εξ αιτίας της λαθρομετανάστευσης, είτε διότι μειώθηκαν οι αποδοχές τους κατά 30% και 40% εξ αιτίας του Μνημονίου, είτε διότι απολύθηκαν, και “δεν βγαίνουν” για να το συντηρήσουν. Οι εξωνημένες γραφίδες και ηχεία-πληρωμένα τσιράκια του ΔΝΤ στρέφουν έντεχνα τα πυρά τους προς τους λίγους αυτοκινητιστές που έχουν αρκετές άδειες στην κατοχή τους, και υποβαθμίζουν το γεγονός ότι η επαγγελματική αυτή κατηγορία αριθμεί 30-40.000 επαγγελματίες, με μία ή δύο άδειες το πολύ, με φορτηγά και αυτοκίνητα αγορασμένα με δόσεις, με απίστευτο εργασιακό άγχος και πολύ δύσκολες συνθήκες εργασίας, σε ένα κρίσιμο και ζωτικό τομέα της Ελληνικής οικονομίας. Το όλον διακύβευμα δεν είναι παρά η μεταγωγή του τεράστιου μεταφορικού έργου που παράγεται στην Ελλάδα, στα χέρια των ολίγων και των καρτέλ. Αποτέλεσμα: εξαφάνιση μιας πολυπληθούς κατηγορίας επαγγελματιών με μια δυναμική διάχυση ως σήμερα στην αγορά, και η άμεση υπαλληλοποίησή της με τριτοκοσμικές αμοιβές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: