ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

11.3.11

ΕΧΘΡΟΠΑΘΕΙΑ

DUSTOFROAD

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΓΝΩΜΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΓΝΩΜΗΣ

Ζητώ συγνώμη!! Από τον Ελληνα φορολογούμενο και τον δεινά οικονομικά ταλαιπωρημένο πολίτη, για την μοναδική φύλαξη από την Πολιτεία της μόνιμης κατοικίας μου στο Ορβιόκαστρο Κερατέας, της οικογένειας, και της περιουσίας μου και την πρόθεση αξιοποίησης του περιβάλλοντος χώρου, σε τόπο χλοερό σε τόπο αναπαύσεως και γαλήνης και ιδιαίτερου ΧΥΤΑ.

Σε καμιά κατοσταριά μέτρα από την πόρτα μου, η πολιτεία φρόντισε να διαθέσει τέσσερα (4) αστυνομικά μπλόκα για την φύλαξη μου. (Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας έχει ένα έως δύο το πολύ).

Τρεις ολόκληρους μήνες, είπα να κάνω πως δεν καταλαβαίνω. Ελα όμως που δεν μπορούσα να το κρατήσω μυστικό!! Ολο αυτόν τον καιρό, λες και με γιορτάζουν, πέφτουν κάθε βράδυ εκατοντάδες βεγγαλικά, καπνογόνα, φωτιές και εκρηκτικά, Ε, είπα κι εγώ δεν πάει άλλο! Εχω υποχρέωση σαν ευρωπαίος πολίτης ν’ απολογηθώ και να ομολογήσω ότι:

1ον Παραβιάζονται τα προσωπικά μου δεδομένα με τον έλεγχο το δικό μου και λοιπών συγγενών και φίλων, απαιτώντας η πολιτεία επίδειξη ταυτότητας και ότι συνεπάγεται απ’ αυτό.

2ον Παραβιάζονται τα’ ανθρώπινα δικαιώματά μου με την απαγόρευση της ελεύθερης διακίνησης ως πολίτης δημοκρατικής ευρωπαϊκής χώρας.

3ον Εκθεση σε κίνδυνο. Λόγω προβλημάτων υγείας παρεμποδίζεται η άμεση πρόσβαση ιατρικής βοήθειας.

4ον Υποχρεωτική απομόνωση από φίλους και κοινωνικές υποχρεώσεις. Ζεύγος φίλων, που προσπάθησαν να με επισκεφθούν υπέστησαν σωματικό έλεγχο και άλλοι υποχρεώθηκαν ν’ αφήσουν το αυτοκίνητο τους και πεζοί εν μέσω κακών καιρικών συνθηκών να ανέβουν ένα μεγάλο χωματόδρομο για να φτάσουν σπίτι μου.

5ον Υποβάθμιση ποιότητας ζωής! Παρεμποδίζεται η πρόσβαση τεχνικών (ηλεκτρολόγων, υδραυλικών κλπ εργατών), για την εύρυθμη λειτουργία του σπιτιού και της περιουσίας μου.

6ον Η συμπεριφορά αυτή με προσβάλλει και εξευτελίζει την προσωπικότητα μου.

Όλα αυτά συμβαίνουν τρεις μήνες τώρα. Αυτό όμως που με πανικοβάλλει κυριολεκτικά είναι μήπως το κράτος μου ζητήσει αμοιβή για την αστυνομική φύλαξη που μου παρέχουν.

Μετά τιμής
Σπύρος Ορνεράκης
Σκιτσογράφος

Κοινοποίηση προς:
Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια
Κ. Γιώργο Παπανδρέου Πρωθυπουργό της Ελλάδας
Βουλή των Ελλήνων

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=BAQQBBR2wPs

Ανώνυμος είπε...

Επεισόδια με μεθυσμένους Γερμανούς ναύτες στο Ηράκλειο

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2011, 13:52

Απρόκλητη επίθεση δέχθηκαν, το βράδυ της Πέμπτης, στο λιμάνι Ηρακλείου, άνδρες του Λιμεναρχείου από δεκαπέντε ναύτες του Γερμανικού Πολεμικού Ναυτικού, οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες, βρίσκονταν σε κατάσταση μέθης.

Η επίθεση είχε σαν αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό δύο ανδρών του Κλιμακίου Ειδικών Αποστολών.

Από τους δύο ελαφρά τραυματισμένους λιμενικούς δεν υπεβλήθησαν εγκλήσεις και έπειτα από εντολή του εισαγγελέα Πρωτοδικών Ηρακλείου οι δύο συλληφθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι, ενώ διατάχθηκε η διενέργεια προανάκρισης.

Να σημειωθεί ότι οι 15 Γερμανοί ναύτες είναι μέλη των πληρωμάτων των τριών φρεγατών που κατέπλευσαν στο λιμάνι του Ηρακλείου.

zougla