ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

14.10.11

"ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΙΠΟΤΑ!!...ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ "

 Αναρτούμε mail ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ακριβώς όπως το λάβαμε χωρίς καμιά παρεμβολή στα "μπινελίκια"
 ======================================================================
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ 

ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΙ

ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΠΟΥ ΠΗΔΑΝΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 
ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΡΗΘΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ
ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΠΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΙΟΛΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΑ ΚΑΙ  ΕΦΤΙΑΞΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΒΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ

ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΙΣΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΔΕΡΦΕΣ ΤΟΥ ΕΛΕΟΥΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΜΕΙΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΩ .... ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΧΑΡΑ ΣΤΕΡΗΘΗΚΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥ0ΠΤΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑΝ

ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΚΟΡΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΤΙΚΑ ΕΝΩ ΕΓΩ ΠΕΙΝΑΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΛΙΔΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΛΟΥΤΗ  ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΠΑΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ  ΜΕ ΤΟ  ΠΙΣΤΟΛΙ ΣΤΟΝ ΚΡΟΤΑΦΟ ΜΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΦΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΔΟΥΛΟ ΚΑΙ ΖΗΤΙΑΝΟ

ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ..ΑΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΝΟΜΟ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ ΜΑΣ Ο ΑΛΗΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΥΣΤΗΣ ΑΠΟ ΜΠΑΣΤΑΡΔΗ ΓΕΝΝΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ..... ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΠΟΙΟΝ Ή ΟΠΟΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΒΡΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΟΥ!

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ!!

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΖΗΣΕΙ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: