ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

3.11.08

Ο Εφραίμ "καρφώνει" Ρουσόπουλο


ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (ΚΥΠΡΟΥ)


Την ώρα που στο μοναστήρι επικρατεί κατά κυριολεξία οικοδομικός οργασμός –«η αναστήλωση κοστίζει 4.000 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο» λέει ο ίδιος-ο ηγούμενος στο περιθώριο της καθημερινής του υπεραπασχόλησης βρήκε χρόνο να διαπιστώσει τις θέσεις του, μιλώντας μας στο χώρο του Βατοπεδίου, όπου βρεθήκαμε , σπεύδοντας να χαρακτηρίσει τον κ. Θεόδ. Ρουσόπουλο «ευσεβή άνθρωπο, εγώ δεν πήρα ούτε δραχμή απο αυτόν, ούτε έδωσα δραχμή».

«Ναι...» συμπληρώνει ο ηγούμενος Εφραίμ, «μπορεί σε κάποια περίπτωση όταν του είπα βοηθήστε μας να διεκπεραιώσουμε κάποια δουλειά της Μονής, σε κάποιο υπουργείο να τηλεφώνησε και να είπε «παρακαλώ, βοηθήστε τον Γέροντα». Αυτά ομως, ο καθένας τα κάνει...Είναι δυνατόν, να είμαι εγώ πιο έξυπνος απο τόσους υπουργούς, τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της της νέας Δημοκρατίας» αναρωτιέται σε άλλο σημείο της συζήτησης με έμφαση...



-Εδώ γίνεται λόγος για παράνομες από μέρους σας δοσοληψίες και για εισοδήματα από ακίνητα και οικονομικές πράξεις της τάξης των 16 εκατ. ευρώ ετησίως.


-Επι του προκειμένου η Μονή Βατοπεδίου έχει τρέχοντα έξοδα γύρω στις 300.000 ευρώ το μήνα, το μοναστήρι είναι γεμάτο επισκέπτες ολόχρονα, σερβίρονται περίπου 800 μερίδες φαγητό την ημέρα, η συντήρηση των βυζαντινών κτισμάτων είναι πανάκριβη.
Παράλληλα η Μονή δίνει υποτροφίες για σπουδές, παρέχει ιατροφαρμακευτική αρωγή σε άπορους πιστούς, βοηθάει σε πολλές γυναικείες και ανδρικές μονές.


Η Θεία Πρόνοια


-Για να γίνονται αυτά και να υπάρχει τέτοια οργάνωση και τάξη σημαίνει οτι όντως είστε ένας ικανότατος διαχειριστής ή μάνατζερ, όπως σας χαρακτηρίζουν πολλοί.


-Η Θεία Πρόνοια, παιδί μου, το κάνει, εμείς δίνουμε στον κόσμο δεν παίρνουμε όπως μας κατηγορούν κανάλια και κάποιοι δημοσιογράφοι που έχουν βάλει σκοπό της ζωής τους να στείλουν φυλακή τον Εφραίμ. Είναι δυνατόν να είμαι εγώ πιο έξυπνος από τόσους υπυοργούς, τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της Νέας Δημοκρατίας; Αν είμαι ας το κάμουν. Ας με βάλουν φυλακή. Καλό θα μου κάνουν. Θα έχουν πολύ χρόνο για να προσεύχομαι...


-Πως σκέφτεστε να αντιμετωπίσετε όλες τις κατηγορίες που σας προσάπτουν και που τάραξαν συθέμελα την πολιτική σκηνή μιας χώρας;


-Εμείς, τίποτα παράνομο δεν έχουμε κάνει. Οταν ήρθαμε εδώ, πριν απο 18 χρόνια, η Μονή ήταν σε κακό χάλι και η Αδερφότητά μας αποφάσισε να αξιοποιήσει την περιουσία της Μονής και να αξιοποιήσει όλα αυτά τα κτίρια. Δώσαμε στο Δημόσιο τη Βιστωνίδα, η κυριότητα της οποίας στη Μονή μας είναι πλήρως νομικά τεκμηριωμένη και με 13 συνολικά κρατικές αποφάσεις, που φέρουν υπογραφές υψηλόβαθμων κρατικών λειτουργών και μας παραχωρήθηκε σε αντάλλαγμα γη αλλού. Ας μας δώσουν πίσω την Βιστωνίδα και ας πάρουν αυτά που μας έδωσαν, δεν έχουμε αντίρρηση. Εγω, ως ηγούμενος, είμαι υπόχρεος να διεκδικώ τα δικαιώματα της Μονής μου, εγώ προσωπικά δεν έχω τίποτα. Και πως μπορούσα να έχω; Είμαι ακτήμονας και διδάσκω καθημερινά την ακτημοσύνη. Ούτε γη έχω δική μου ούτε χρήματα σε τράπεζες. Όλα ανήκουν στη Μονή μας και θα τα διεκδικήσουμε μέχρι τέλους…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: