23.6.11
Όταν οι τσαρλατάνοι πείθουν τους πολιτικούς ότι η διαφήμιση μπορεί να αντικαταστήσει την πολιτική…
Μπούτια, μπούτια και σπέρμα για να κερδίζουμε τις εκλογές!
Της Μαργαρίτας Ισιδώρου
Ζούμε την εποχή των αεριτζήδων, της απάτης και των επιτήδειων που -για αρκετά χρήματα (άραγε υπάρχει και η σχετική μίζα από τα διαφημιστικά γραφεία στα κόμματα;)- έχουν πείσει τους πολιτικούς ότι η απουσία πολιτικών ιδεών και η υποταγή της πολιτικής στην «οικονομία» (βλέπε τραπεζίτες), μπορεί να αντικατασταθεί από τους πωλητές οδοντόκρεμων.
Στη γειτονική Ιταλία, του Μπερλουσκόνι και των πορνών πολυτελείας του πρωθυπουργού, θα περίμενε κάποιος να υπάρχει μια σοβαρή αντιπολίτευση.
Κατάντια! Στη σημερινή γιορτή του «Δημοκρατικού Κόμματος» ("αδελφό" κόμμα με το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ) και της ιστορικής εφημερίδας της πάλαι ποτέ αριστεράς “Unità”, η αφίσα είναι στη γραμμή του Σίλβιο!
Δηλαδή, και οι επονομαζόμενοι «Δημοκρατικοί» χρησιμοποιούν τα ίδια διαφημιστικά γραφεία με τον Μπερλουσκόνι και η...
αφίσα της για το Φεστιβάλ τους είναι ΜΠΟΥΤΙΑ γυναικών (Ο άνεμος της Αλλαγής, γράφει η αφίσα με τα μπούτια...), που ξεσηκώνει τις γυναικείες οργανώσεις, ακόμη και του ίδιου κόμματος, για τη χρησιμοποίηση της γυναίκας ως "πολιτικό μέσο παρέμβασης".Μπροστά σ’ αυτό το ευρωπαϊκό μπουρδέλο, δεξιούς, σοσιαλφιλελεύθερους, πολιτικούς υπαλλήλους του τραπεζικού συστήματος, που όλοι μαζί οδηγούν τους λαούς της Ευρώπης στην εξαθλίωση, η απάντηση της αριστεράς απουσιάζει!
Τα κόκαλα του Ενρίκο Μπέρλινγκουερ, όπως και του Ανδρέα Παπανδρέου, θα τρίζουν από το που κατάντησαν τα κινήματά τους οι νενέκοι που σήμερα έχουν εμφανιστεί ως συνεχιστές τους…
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου