25.6.11
Ιδιοκτήτες "βαφτίζουν" Βουλγαρικά τα ΙΧ τους
Ελληνικά ΙΧ με βουλγάρικες πινακίδες. Καλά διαβάσατε. Με σχετικές αγγελίες στο διαδίκτυο, διάφορες εταιρείες (σ.σ. κυρίως στη Β. Ελλάδα) αναλαμβάνουν να εκδόσουν βουλγάρικες πινακίδες σε οχήματα μεγάλου κυβισμού προκειμένου να γλιτώσουν οι ιδιοκτήτες το δυσβάσταχτο κόστος των τελών κυκλοφορίας...
«Εάν τα έξοδα του αυτοκινήτου σας (τέλη κυκλοφορίας, κ.τ.λ.) σας έχουν εξαναγκάσει να θέσετε το αυτοκίνητο προς πώληση ή να παραδώσετε τις πινακίδες του, έχουμε την πλέον οικονομικότερη λύση για να μην το αποχωριστείτε! Σας προτείνουμε να σας μετατρέψουμε το αυτοκίνητό σας με βουλγαρικές πινακίδες είναι άκρως νομιμότατο, δοκιμασμένο, δεν υπάρχει κίνδυνος κατάσχεσης από τις ελληνικές αρχές, διότι σας εξασφαλίζουμε βουλγαρική άδεια παραμονής, όπου σας δίνει επιπλέον δικαίωμα να αγοράσετε αυτοκίνητα από την Ε.Ε. Τα έξοδα είναι τα εξής:
1ος χρόνος
1001-2500 κ.εκ. = 1.000 €
2501-3150 κ.εκ. = 1.100 €
3151 κ άνω κ.εκ. = 1.200 €
2,3,4ος... χρόνος
1001-2500 κ.εκ.= 400 €
2501-3150 κ.εκ. = 500 €
3151 κ άνω κ.εκ. = 550 €
Το παραπάνω κείμενο δεν αποτελεί πρόταση, αλλά απόσπασμα αγγελίας ιδιώτη στο ίντερνετ! Ιδού και η σχετική φωτό:
πατήστε στην φωτό για μεγέθυνση |
Το να κυκλοφορεί κάποιος με πινακίδες Βουλγαρίας είναι καθ' όλα νόμιμο και το "κόλπο" δεν αποτελεί απάτη αλλά παραθυράκι για όσους δεν αντέχουν την δυσβάσταχτη ελληνική φορολογία.
Αρχικά χρειάζεται η σύσταση μίας εταιρείας.
Έχουν ήδη κάνουν την εμφάνισή τους γραφεία στην Βόρειο Ελλάδα, οι οποίοι αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν τις διαδικασίες για τη σύσταση της εταιρείας με το ανάλογο αντίτιμο βέβαια το οποίο κυμαίνεται από 1.500 έως 3.000 ευρώ.
Ειδικότερα για τη σύσταση εταιρείας το νομικό κείμενο και η εγγραφή της χρεώνεται από 500 έως 850 ευρώ ενώ το Πιστοποιητικό για ενδοκοινοτικές συναλλαγές υπολογίζεται σε 300 έως 450 ευρώ. Η ετήσια νομική ανανέωση της εταιρείας κοστίζει από 150 έως 200 ευρώ ενώ παρέχεται και λογιστική στήριξη με μόλις 50 ευρώ. Το ετήσιο κόστος παροχής έδρας στοιχίζει από 50 έως 100 ευρώ. Αν η εταιρεία είναι θυγατρική ξένης εταιρείας το νομικό κείμενο καθώς και όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα κοστίζουν από 1.000 έως 1.500 ευρώ.
Τέλος η έκδοση μόνιμης κατοικίας και η κάρτα Παραμονής εκδίδεται κατόπιν συμφωνίας...
Σύσταση Εταιρειών
Η ίδρυση - σύσταση νέας εταιρείας στη Βουλγαρία, διαρκεί από 2 εβδομάδες. Οι υπηρεσίες των εταιρειών που αναλαμβάνουν την ίδρυσή τους στη γειτονική χώρα περιλαμβάνουν όλες τις αναγκαίες καταχωρίσεις και τις εγγραφές, που επιτρέπουν στη νεοσυσταθείσα εταιρεία να είναι έτοιμη να ξεκινήσει την επιχείρησή της. Στα παραπάνω περιλαμβάνεται και η καταχώρηση στο Μητρώο BULSTAT και στο Εθνικό Οργανισμό Εσόδων.
Η ελάχιστη απαιτούμενη, από τον Νόμο, εγκεκριμένο κεφάλαιο είναι 2 λέβα (ευρώ 1). Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ένα αυθαίρετο όνομα για την επιχείρησή τιους, εφόσον το όνομα αυτό είναι ελεύθερο. Πάντως με την επιλογή κάποιου εναλλακτικού ονόματος εξοικονομείται χρόνος. Η βουλγαρική εταιρεία περιορισμένης ευθύνης μπορεί να συσταθεί και με ένα μόνο μέτοχο, ο οποίος ταυτόχρονα είναι και ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της εταιρείας και ο διαχειριστής της.
Η Εταιρεία δύναται να βρίσκεται σε οποιαδήποτε θέση στη Βουλγαρία. Η διεύθυνση διοικήσεως μπορεί να μη συμπίπτει με την έδρα της εταιρείας.
Κινητά και... Ακίνητα
Η απόκτηση αυτοκινήτου είναι ελεύθερη και δεν υπόκειται σε κανέναν περιορισμό η κυκλοφορία του μέσα στα όρια της ΕΕ. Για Έλληνες υπηκόους θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν ειδικοί έλεγχοι στην Ελλάδα γι' αυτό συνίσταται η απόκτηση κάρτας μόνιμης παραμονής στην χώρα (εκδίδεται σε 3 εργάσιμες και απαιτεί την αυτοπρόσωπη παρουσία του αιτούντος) για τα άτομα που έχουν δραστηριότητα στην Βουλγαρία ή εναλλακτικά να έχουν έγγραφα που αποδεικνύουν πραγματική παραμονή.
Στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ δεν υφίσταται κανένας περιορισμός. Το αυτοκίνητο υπόκειται σε πενταετή απόσβεση στον ισολογισμό, ενώ για αυτοκίνητα S.U.V. με 5+1 θέσεις επιστρέφεται στην εταιρεία ολόκληρο το ΦΠΑ (20%) από την τιμή αγοράς. Το ΦΠΑ θεωρείται έξοδο για την εταιρεία και δεν επιστρέφεται για πενταθέσια αυτοκίνητα.
Το αυτοκίνητο απαιτεί ετήσιο έλεγχο, ασφάλιση, ετήσιο φόρο κυκλοφορίας. Όλα αυτά τα αναλαμβάνουν οι εταιρείες που ειδικεύονται στην ίδρυση εταιρειών στη γειτονική χώρα.
Αν επιθυμεί ο ιδιοκτήτης της εταιρείας να αποκτήσει αυτοκίνητο από την Βουλγαρία, μπορεί να κάνει εισαγωγή και καταχώρηση νέου αυτοκινήτου, καταβάλλοντας ΦΠΑ και τα έξοδα εγγραφής.
Για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έχουν 6-μηνη χρήση σε άλλη χώρα δεν καταβάλλεται ΦΠΑ. Δασμός δεν υπάρχει στην Βουλγαρία από 1/1/2010.
Τα έξοδα κίνησης εκπίπτουν από τα έξοδα στον ισολογισμό της εταιρείας. Μόνο θα πρέπει να είναι γνωστό ότι υπάρχει παρακράτηση φόρου 10% επί των εξόδων η οποία στο τέλος του έτους συμψηφίζεται. Συγκεκριμένα για τιμολόγιο κίνησης 100 λέβα, θα πρέπει να καταβάλλεται προπληρωμένος φόρος ίσος με 10 λέβα. Αυτό το ποσό συμψηφίζεται στο τέλος της οικονομικής χρήσης του έτους. Δυνατότητα χρηματοδότησης ή leasing υφίσταται ακόμα και για νέα εταιρεία χωρίς αποδεδειγμένα εισοδήματα, αρκεί να καταβληθεί το 35% της αξίας του αυτοκινήτου. Οι εταιρείες που αναλαμβάνουν την ίδρυση εταιρειών μπορούν να πραγματοποιήσουν και αυτή την διαδικασία, έναντι συμφωνημένης αμοιβής. Σε τέτοια περίπτωση, απαιτείται εξουσιοδότηση της εταιρείας χρονομίσθωσης προς τον οδηγό του αυτοκινήτου.
Η απόκτηση ακινήτου είναι ελεύθερη σε εταιρείες και υπόκειται σε περιορισμούς στα φυσικά πρόσωπα. Μονοπρόσωπες ΕΠΕ μπορούν να έχουν ακίνητα σε πλήρη ιδιοκτησία.
Πάντως οι περισσότεροι Ελληνες προτιμούν να εξάγουν τα ΙΧ τους στη Βουλγαρία και κατόπιν να αποκτηθούν από την εταιρεία τους γλιτώνοντας έτσι τα Τέλη Ταξινόμησης, τα τεκμήρια διαβίωσης ενώ παράλληλα καταβάλλουν και χαμηλότερα ασφάλιστρα.
Ωστόσο υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι μετά την ίδρυση της εταιρείας αποκτούν κάποιο πολυτελές μεταχειρισμένο ΙΧ (κυρίως πετρελαιοκίνητο ή sport μοντέλο επιδόσεων) έναντι λίγων χιλιάδων ευρώ το οποίο κυκλοφορούν νομότυπα και στην Ελλάδα...
Το ίδιο γίνεται και με τα ακίνητα στα οποία γλιτώνουν το τεκμήριο αλλά και διάφορους άλλους φόρους.πηγη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου