ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

28.11.13

Γ.Καρατζαφέρης στο Action 24: Ο Σαμαράς είναι παλιάνθρωπος, δεν του έχω καμία εμπιστοσύνη [BINTEO]

Γ.Καρατζαφέρης στο Action 24: Ο Σαμαράς είναι παλιάνθρωπος, δεν του έχω καμία εμπιστοσύνη [BINTEO]
Παλιάνθρωπο χαρακτήρισε τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή Action Day του Action24. Παράλληλα ο κ. Καρατζαφέρης τόνισε πως δεν έχει απολύτως καμία εμπιστοσύνη στο πρωθυπουργό. Ο Γιώργος Καρατζαφέρης συγκεκριμένα δήλωσε: «Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ένα παιδί που είναι ευφυές, από καλή οικογένεια, είναι παλιάνθρωπος όμως, γιατί τη προηγούμενη μέρα μιλάμε στο τηλέφωνο και μου λέει τι θα γίνει με τους 22 που διεγράφησαν από τη ΝΔ, δεν με ενδιαφέρει τίποτα [...] και
ήταν δίπλα του ο Άδωνις και ο Βορίδης.  Δεν του έχω εμπιστοσύνη. Δεν θα του έδινα τη γυναίκα μου και ένα εκατομμύριο να μου το πάει στην Αμερική. Δεν του έχω εμπιστοσύνη.»
Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια: