ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

30.6.10

Σκηνικό κρίσης - Τουρκικό σκάφος στη Σαμοθράκη ερευνά για πετρέλαιο

ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ. ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

Σκηνικό κρίσης πάει να στήσει η Τουρκία στο Βόρειο Αιγαίο τις τελευταίες ώρες με το ωκεανογραφικό ερευνητικό σκάφος Α599 TCG Çeșme να προχωρά σε πετρελαϊκές έρευνες σε περιοχή, εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, σαφώς "υψηλού πετρελαϊκού ενδιαφέροντος", 15 μίλια βόρεια της Σαμοθράκης από τις 17.20 χθες το απόγευμα, όπως αναφέρουν ασφαλείς πληροφορίες του defencenet.gr. Πρακτικά έχουμε μία κίνηση ανάλογη με του "Χόρα" το 1976 και του "Σισμίκ" το 1987, αλλά αιφνιδιαστική, χωρίς τυμπανοκρουσίες από τουρκικής πλευράς.

Η κίνηση του τουρκικού ερευνητικού σκάφους στο Αιγαίο (απόπλου και πορεία βόρεια) έγινε αμέσως αντιληπτή από το Π.Ν. το οποίο έστειλε την κανονιοφόρο P 51 «Πολεμιστής», κλάσης Osprey 55, το οποίο από εκείνη την ώρα έχει γίνει η «σκιά» του.

Στην ευρύτερη περιοχή υπάρχουν δύο τουρκικά πολεμικά σκάφη, αλλά δεν έχουν κάνει καμία προσπάθεια να προσεγγίσουν το σημείο στο οποίο κάνει τις έρευνες το Α599 TCG Çeșme. Το τουρκικό σκάφος κινείται με επαναλαμβανόμενη πορεία δυτικά-ανατολικά-δυτικά και είναι σαφές ότι έχει «λοκάρει» συγκριμένη περιοχή στο βυθό.

Είναι η δεύτερη φορά τους τελευταίους είκοσι μήνες που η Τουρκία προχωρά σε παραβίαση του μνημονίου Παπούλια-Γιλμάζ του 1987 και προχωρά σε ωκεανογραφικές πετρελαϊκές έρευνες μετά το περιστατικό του μισθωμένου νορβηγικού ερευνητικού σκάφους MALENE OSTERVOLD (τουρκικών συμφερόντων) που ενεργούσε για λογαριασμό της τουρκικής εταιρίας πετρελαίων. Το σκάφος συνοδευόμενο από τη τουρκική φρεγάτα GEDIZ (τύπου O.H. Perry) άρχισε στις 14 Νοεμβρίου, έρευνες σε περιοχή 80 ναυτικά μίλια νότια-νοτιανατολικά του Καστελόριζου.

Φυσικά αυτό που συμβαίνει τώρα είναι πολύ πιο σοβαρό λόγω της εγγύτητας του σκάφους με περιοχές που στο παρελθόν έχουν παράξει υψηλή ένταση λόγω της επιθετικής συμπεριφοράς της Τουρκίας και για τον λόγο αυτό έχει σημάνει συναγερμός σε επιτελικό επίπεδο. Μάλιστα όπως και τότε έτσι και τώρα η κανονιοφόρος "Πολεμιστής", παρακολουθεί την τουρκική δραστηριότητα. Υπάρχει πολιτική εντολή να μην υπάρξει αύξηση των ελληνικών δυνάμεων στην περιοχή, παρά μόνον αν το τουρκικό Ναυτικό μεταφέρει μονάδες του.

Ερώτημα είναι αν έχει εκδοθεί από τους Τούρκους NAVTEX, όπως συνέβη στην περίπτωση του Καστελλόριζου το 2008 ή αν πρόκειται για 100% αιφνιδιαστική κίνηση.

Παρατηρητές εκτιμούν ότι το όλο σκηνικό έχει να κάνει με την ανακοίνωση εκ μέρους της κυβέρνησης ότι ξεκινούν πετρελαϊκές έρευνες εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων το αργότερο σε ένα χρόνο και την προετοιμασία κατάθεσης νομοσχεδίου για την δημιουργία δημιουργία δημόσιου φορέα έρευνας και αξιοποίησης των υδρογονανθράκων στην Ελλάδα.

Πηγή

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αστακός: Ερώτηση για τη μονάδα υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου

Ερώτηση προς τις υπουργούς Περιβάλλοντος Ενεργείας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη και Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη, κατέθεσαν για τη θερμοηλεκτρική μονάδα υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας οι ανεξάρτητοι βουλευτές Φώτης Κουβέλης, Θανάσης Λεβέντης, Νίκος Τσούκαλης και Γρηγόρης Ψαριανός.

Ειδικότερα, οι βουλευτές αναφέρουν:

Με ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα ταχύτητα ολοκληρώθηκαν τους τελευταίους μήνες οι διαδικασίες αδειοδότησης της μεγαλύτερης θερμοηλεκτρικής μονάδας ηλεκτροπαραγωγής της χώρας μας ισχύος 1100 ΜW. Πρόκειται για επένδυση της εταιρείας πετρελαίων του Κατάρ (Qatar Petreleum) και αφορά μεταξύ άλλων την κατασκευή θερμοηλεκτρικού σταθμού με καύσιμο υγροποιημένο πετρελαϊκό αέριο (Liquid Petroleum Gas - LPG) στο Πλατυγιάλι του Δήμου Αστακού.

Το δεδηλωμένο ενδιαφέρον του πρωθυπουργού, οι επισκέψεις υπουργών στο Κατάρ και του πρέσβη της χώρας αυτής ερμηνεύουν ίσως την ασυνήθιστη ταχύτητα έκδοσης της πρώτης άδειας παραγωγής που δόθηκε από τη ΡΑΕ σε λιγότερο από ένα μήνα μετά την κατάθεση της σχετικής αίτησης, αλλά δεν είναι αρκετές για να αιτιολογήσουν ένα τέτοιο επενδυτικό σχέδιο για τους παρακάτω λόγους:

• Δεν προβλέπεται στον κατατεθειμένο στη Βουλή μακροχρόνιο ενεργειακό σχεδιασμό, ούτε ως μέγεθος ηλεκτρικής ισχύος ούτε ως καύσιμο ενώ παραμένει αδιευκρίνιστο κατά πόσο είναι συμβατό με τους εθνικούς στόχους για μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και για αύξηση του μεριδίου των ΑΠΕ (Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας) στο 20% του εθνικού ενεργειακού μείγματος , πολύ περισσότερο που το μεγαλύτερο μέρος της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας φέρεται να προορίζεται για εξαγωγή στην Ιταλία.

• Ενέχει μεγάλη επικινδυνότητα (κίνδυνος έκρηξης με επιπτώσεις σε ακτίνα χιλιομέτρων, αλλά και από τις διαφυγές αερίου που αναμένεται να φθάνουν τα 40 έως 60 εκατομμύρια κυβικά μέτρα -κατά μέσο όρο 40.000 τόνους- ετησίως). Εξάλλου υπάγεται στην οδηγία «Σεβέζο» ως επικίνδυνη βιομηχανική εγκατάσταση.

• Συνεπάγεται σοβαρότατη τοπική θερμική ρύπανση τόσο στην ατμόσφαιρα όσο και στη θάλασσα, αλλά και τοπική ατμοσφαιρική ρύπανση από οξείδια του Αζώτου και του Θείου, μονοξείδιο του Άνθρακα, αιωρούμενα σωματίδια σε απόσταση μόλις 10 χλμ από την πόλη του Αστακού.

• Περιλαμβάνει, ως περιβαλλοντικό άλλοθι, μονάδα παραγωγής βιοκαυσίμων από φύκια μέσω διοχέτευσης του διοξειδίου του άνθρακα στη θάλασσα, τεχνολογία που δεν έχει ακόμη δοκιμαστεί σε τέτοια κλίμακα.

• Βρίσκει αντίθετο τον τοπικό πληθυσμό που θέλει τη ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ. Πλατυγυαλίου ως διαμετακομιστικό λιμάνι και πλήττει σοβαρά την τουριστική προοπτική της ευρύτερης περιοχής.

Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη επένδυση αλλάζει άρδην το διαμετακομιστικό χαρακτήρα του λιμανιού, αλλά και τον αναπτυξιακό προσανατολισμό της ευρύτερης περιοχής, μετατρέπει την περιοχή σε ενεργειακό κέντρο μεγάλης μάλιστα, επικινδυνότητας, αφού μέρος της επένδυσης εμπίπτει στην οδηγία Sevezo.

Ερωτώνται οι υπουργοί:

1. Ποιο θα είναι το όφελος για τους κατοίκους της περιοχής και την Εθνική μας οικονομία, από την υλοποίηση μιας τέτοιας επένδυσης σε ένα λιμάνι που διαθέτει ελεύθερη ζώνη εμπορίου και ελεύθερη ζώνη βιομηχανίας, χωρίς την επιβολή φόρων και χωρίς την επιβολή προστιθέμενης αξίας στα διακινούμενα προϊόντα της, όπως είναι τα πετρελαϊκά παράγωγα;

2. Πόσο θα επιβαρύνει η συγκεκριμένη επένδυση με νέα χρηματικά πρόστιμα την προβληματική κατά τα άλλα Ελληνική οικονομία αφού θα ανεβάσει τους ρύπους και σε πανελλαδικό επίπεδο.

3. Πως θα αντισταθμιστούν οι λιγοστές (140 από 1500 που είχαν αρχικά αναφερθεί) θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν από την εγκατάσταση της εν λόγω εταιρίας στο λιμάνι του Αστακού, με τις απώλειες των θέσεων εργασίας που θα επιφέρει η λειτουργία της εν λόγω μονάδας σε άλλους υφιστάμενους οικονομικούς τομείς οι οποίοι θα υποστούν σοβαρή συρρίκνωση;

4. Αληθεύει ότι απ’ τις 23/10/2009 έχει κατατεθεί αίτηση στη ΡΑΕ (απ’ την εταιρεία ENGAL) για μονάδα ηλεκτροπαραγωγής από καύση αστικών αποβλήτων (σκουπιδιών) 200MW στην ίδια περιοχή;