22.3.10
Ευθύνες σε Μαντέλη, Λιάπη, Στυλιανίδη για Siemens - ΟΣΕ αποδίδει στέλεχος της ΔΑΚΕ που κατέθεσε στην εξεταστική επιτροπή
Ο συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ Δημήτρης Καραπάνος, όπως και ο συνάδελφος και ομοϊδεάτης του Μάνος Παναγιώτου -στην κατάθεσή του προχθές-, αναφέρθηκε στη διαχρονικότητα του σκανδάλου επέκτασης του προαστιακού που ανέλαβε η κοινοπραξία SIEMENS-ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ και ζημίωσε τον Οργανισμό με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
Μάλιστα, σύμφωνα με βουλευτές, ο μάρτυρας φέρεται να είπε ότι για την κατάσταση αυτή είχε ήδη ενημερώσει (Ιανουάριος του 2004) τη ΝΔ προτού ακόμη γίνει κυβέρνηση. Αν και στην αρχή της κατάθεσής του εμφανίστηκε επιφυλακτικός ως προς την ευθεία απόδοση ευθυνών σε πολιτικά πρόσωπα, «έχω δεχτεί απειλές» δήλωσε αορίστως, στη συνέχεια μίλησε για «πρόσωπα και ονόματα», από τον Τάσο Μαντέλη έως τον Ευριπίδη Στυλιανίδη, που κατέστησαν το «σκάνδαλο του ΟΣΕ 47 φορές μεγαλύτερο από το σκάνδαλο Κοσκωτά».
Αποκάλυψε έτσι μεταξύ των άλλων ότι είχε αποστείλει στον υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη επιστολή στην οποία τον μεμφόταν διότι με την πολιτική που ακολουθούσε διέψευδε τις προσδοκίες των Νεοδημοκρατών. Ωστόσο, αντί να εισακουστεί, διαγράφηκε από την παράταξη. Ο μάρτυρας συσχέτισε ευθέως τον πρώην υπουργό με την ανάθεση των τερματικών του ΟΣΕ στη Siemens τον Απρίλιο του 2005. Προκάλεσε δε αίσθηση ο υπαινιγμός του ότι η υπογραφή της σύμβασης συμπίπτει χρονικά με το ταξίδι των Λιάπη - Χριστοφοράκου στη Λειψία προκειμένου να παρακολουθήσουν ποδοσφαιρικό αγώνα.
Αιχμηρός όμως ήταν και για τον Ευριπίδη Στυλιανίδη, ο οποίος είχε διατελέσει υπουργός Μεταφορών. Τον κατηγόρησε πως γνώριζε τα πάντα για την υπόθεση, «μαζί φτιάχναμε τις ερωτήσεις προς τη Βουλή όταν ήμασταν στην αντιπολίτευση», φέρεται να είπε, αλλά εκείνος δεν προχώρησε σε καμία ενέργεια.
[αναδημοσίευση από την Ελευθεροτυπία]
Μάλιστα, σύμφωνα με βουλευτές, ο μάρτυρας φέρεται να είπε ότι για την κατάσταση αυτή είχε ήδη ενημερώσει (Ιανουάριος του 2004) τη ΝΔ προτού ακόμη γίνει κυβέρνηση. Αν και στην αρχή της κατάθεσής του εμφανίστηκε επιφυλακτικός ως προς την ευθεία απόδοση ευθυνών σε πολιτικά πρόσωπα, «έχω δεχτεί απειλές» δήλωσε αορίστως, στη συνέχεια μίλησε για «πρόσωπα και ονόματα», από τον Τάσο Μαντέλη έως τον Ευριπίδη Στυλιανίδη, που κατέστησαν το «σκάνδαλο του ΟΣΕ 47 φορές μεγαλύτερο από το σκάνδαλο Κοσκωτά».
Αποκάλυψε έτσι μεταξύ των άλλων ότι είχε αποστείλει στον υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη επιστολή στην οποία τον μεμφόταν διότι με την πολιτική που ακολουθούσε διέψευδε τις προσδοκίες των Νεοδημοκρατών. Ωστόσο, αντί να εισακουστεί, διαγράφηκε από την παράταξη. Ο μάρτυρας συσχέτισε ευθέως τον πρώην υπουργό με την ανάθεση των τερματικών του ΟΣΕ στη Siemens τον Απρίλιο του 2005. Προκάλεσε δε αίσθηση ο υπαινιγμός του ότι η υπογραφή της σύμβασης συμπίπτει χρονικά με το ταξίδι των Λιάπη - Χριστοφοράκου στη Λειψία προκειμένου να παρακολουθήσουν ποδοσφαιρικό αγώνα.
Αιχμηρός όμως ήταν και για τον Ευριπίδη Στυλιανίδη, ο οποίος είχε διατελέσει υπουργός Μεταφορών. Τον κατηγόρησε πως γνώριζε τα πάντα για την υπόθεση, «μαζί φτιάχναμε τις ερωτήσεις προς τη Βουλή όταν ήμασταν στην αντιπολίτευση», φέρεται να είπε, αλλά εκείνος δεν προχώρησε σε καμία ενέργεια.
[αναδημοσίευση από την Ελευθεροτυπία]
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου