ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

28.2.14

Αποκαλύπτουμε τα σχέδια της "Ελληνικό Α.Ε." - Η παραχώρηση του αεροδρομίου είναι έγκλημα σε βάρος του λαού!

Διαβάστε την ανακοίνωση της ΠΡΩτοβουλίας ΚΑΤοίκων στα Νότια
δείτε τα σχέδια της "Ελληνικό Α.Ε.":

παραχώρηση αεροδρομίου:

ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Κρίσιμο πολιτικό στόχο για την κυβέρνηση φαίνεται να αποτελεί η ολοκλήρωση της διαδικασίας εκποίησης του χώρου του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού. Μετά από διαδοχικές αποτυχίες, καθυστερήσεις, «ατυχήσαντες» καταριανούς[1] και κάθε είδους «μαγειρέματος» των συμβατικών όρων με τους τελικά υποψηφίους επενδυτές, η κατάθεση των δεσμευτικών (οικονομικών) προσφορών έχει οριστεί για τις 27 Φεβρουαρίου και η τελική επιλογή ανάδoχου μέχρι το τέλος Μαρτίου.

Από τους 9 αρχικά ενδιαφερόμενους υποψήφιους επενδυτές το 2012, μετά την ολοκλήρωση και της Β΄ Φάσης το 2013, τρία είναι τα εναπομείναντα υποψήφια σχήματα που έχουν την δυνατότητα κατάθεσης προσφορών, οι εταιρείες Lamda Development, London & Regional Properties και Εlbit, ενώ τελικά στον ανάδοχο θα αποδοθεί το 100% των μετοχών της «Ελληνικό Α.Ε.», την «αξιοποίηση» της οποίας έχει αναλάβει το «Ταµείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δηµοσίου Α.Ε.» (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.) ήδη από το 2011 (Ν. 3985 & 3986/2011) στο πλαίσιο του «Προγράμματος Αποκρατικοποιήσεων» και του «Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Δημοσιονομικής Σταθερότητας».

Με την υπογραφή της σύμβασης θα περιέλθει στον ανάδοχο το 100% των μετοχών της «Ελληνικό Α.Ε.», η πλήρης κατοχή του 30% της έκτασης του χώρου με σκοπό την πώληση κυρίως κατοικιών και το υπόλοιπο 70% του χώρου με τη μορφή μακροχρόνιας μίσθωσης 99 ετών[2]. Το «σχέδιο ανάπτυξης» που θα καταθέσει ο ανάδοχος δεσμεύεται από τις γενικές διατάξεις και όρους που προβλέπει ο Ν. 4062/12 (ΦΕΚ 70/Α/30-3-2012).

Οι ρυθμίσεις του Ν. 4062/12 και η επελαύνουσα ανάπτυξη

Έχουμε ήδη αναφέρει[3] ότι με την ψήφιση του νόμου 4062 στις 22/3/2012 άνοιξε ο δρόμος για το ξεπούλημα του ευρύτερου χώρου του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, αποδεικνύοντας ότι το πρώην αεροδρόμιο βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των απαιτούμενων θυσιών, από την πολιτική της κυβέρνησης, των μνημονίων, της ΕΕ και του ΔΝΤ, ως ένα πολιτικό «πείραμα» που θα οδηγήσει άμεσα στο ξεπούλημα κάθε μικρού και μεγάλου ελεύθερου χώρου, δημόσιας γης, νησίδων, ορυκτού πλούτου, εγκαταστάσεων κ.α., αλλά και των ΔΕΚΟ που μαζί με τα σχολεία, την υγεία, την κοινωνική ασφάλιση, τα εργατικά και δημοκρατικά δικαιώματα θα θυσιαστούν, όπως οι εργαζόμενοι και η κοινωνική πλειοψηφία, για τις ανάγκες της αστικής τάξης.

Ο Ν. 4062/12[4] δεν περιγράφει απλά ένα περιβαλλοντικό έγκλημα, αλλά ένα έγκλημα ενάντια στα συμφέροντα και τις διεκδικήσεις ολόκληρου του ελληνικού λαού, ενώ μέσα από τις διατάξεις του «κονιορτοποιείται» κάθε είδους ισχύουσα πολεοδομική νομοθεσία καθώς διαμορφώνεται ένα ελαστικό πλαίσιο χρήσεων και όρων δόμησης που οδηγεί σε μία άνευ προηγουμένου καταστροφική παρέμβαση και στην άνευ όρων παράδοση του χώρου σε κάθε είδους επιχειρηματική ανάπτυξη και ανεξέλεγκτη ουσιαστικά οικοδομική δραστηριότητα.

Σύμφωνα λοιπόν με τις εκτρωματικές προβλέψεις του Ν. 4062/12 αλλά και την αναλυτική ερμηνεία που έχει κάνει η «Ελληνικό Α.Ε.» μέσα από την εκπόνηση ενός «πολεοδομικού μοντέλου ανάπτυξης» για το χώρο του πρώην αεροδρομίου, έκτασης 6.205,677στρ. σύμφωνα με τοπογραφική αποτύπωση του 2012 και χωρίς να περιλαμβάνεται ο χώρος του γκολφ Γλυφάδας, προβλέπονται:

- Η πλέον μικρότερη έκταση ανοιχτών δημόσιων χώρων, μικρότερη του 1/3 του χώρου (2.000στρ.), έκταση που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί χώρου πρασίνου, αλλά αντίθετα, εκτός από πράσινο, προβλέπεται πληθώρα χρήσεων, αναψυχής, αθλητισμού, πολιτισμού, κοινωφελών λειτουργιών και πρότυπων αστικών υποδομών, δρόμοι και προφανώς δομημένοι χώροι. Εξάλλου, ρητά αναφέρεται στο Ν. 4062/12, αρ. 2, Παρ. ε, ότι: «Η κάλυψη των, πάσης φύσεως, μόνιμων κτιρίων που θα ανεγερθούν για την εξυπηρέτηση του Πάρκου δεν μπορεί να υπερβαίνει το 10% της συνολικής επιφάνειας της πιο πάνω έκτασης». Όμοια, «δρόμοι και τεχνικά έργα, καθώς και ρέματα, τα οποία διέρχονται από την πιο πάνω έκταση, δεν συνιστούν κατάτμηση αυτής». Εξαιρετικά σημαντική είναι επίσης η πρόβλεψη για κατασκευή στο χώρο του «πάρκου» ενός υψηλού κτιρίου, δηλαδή ουρανοξύστη.

Τελικά, ακόμα και σε σχέση με το «πάρκο» οι τελικά αδόμητοι χώροι, οποιασδήποτε χρήσης και λειτουργίας, θα αγγίζουν το 75% της έκτασης των 2.000στρ., δηλαδή σε μία έκταση 6.200στρ, η προβλεπόμενη τελικά δημόσια αδόμητη έκταση θα είναι της τάξης των 1.500στρ. ή το 25% της συνολικής έκτασης. Οι πολεοδόμοι τελικά κατάφεραν να σχεδιάσουν πάρκο χωρίς πάρκο...

Είναι ενδεικτική των προβλέψεων η σύγκριση με το «Σχέδιο Σουφλιά» του 2007[5]. Ενώ λοιπόν με το «Σχέδιο Σουφλιά» οι αδόμητοι δημόσιοι χώροι ανέρχονταν περίπου στο 50%, σήμερα αυτό φαντάζει «τεράστιο» μπροστά στο 25% των προβλέψεων του Ν. 4062/12 και της «Ελληνικό Α.Ε.».


Επιπλέον προβλέπονται:,,,, Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: