9.11.09
ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ, ΧΩΡΙΣ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΝΕΡΟ ΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΔΥΟ ΠΛΟΙΩΝ ΤΟΥ Γ. ΓΥΦΤΑΚΗ Εταιρείες και τράπεζες κρατούν «ομήρους» στην Ασία έξι Έλληνες ναυτικούς
<<Αγαπητοί φίλοι του Atticapress.gr. Απεγνωσμένα ζητώ την βοήθεια σας επειγόντως. Εδώ και 3 μήνες βρισκόμαστε σε ένα ελληνόκτητο πλοίο εγκαταλειμμένο από την διαχειρίστρια εταιρία και την δανειοδότρια τράπεζα στο Qingdao της Κίνας με διάφορες κατασχέσεις, χωρίς τρόφιμα, νερό πράκτορα και επικοινωνίες.
Η κατάσταση αυτή εξελίσσεται από το τέλος Αυγούστου που φαλίρισε η εταιρία και από τότε δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για εμάς εδώ όπως και για άλλο ένα πλοίο της εταιρίας που βρίσκεται στη ράδα της Inchon στην Κορέα. Δεν έχουμε λάβει χρήματα στα σπίτια μας εδώ και 5 μήνες και όλοι αντιμετωπίζουμε φοβερά προβλήματα.
Στο πλοίο μας το Med Trust βρίσκονται 28 ναυτικοί από τους οποίους οι πέντε είμαστε Έλληνες τρεις Ουκρανοί και 20 Φιλιππινέζοι ενώ στο άλλο πλοίο το Med Integrity στην Κορέα υπάρχει ένας Έλληνας, τρεις Ουκρανοί και 21 Φιλιππινέζοι…>>
Εγκλωβισμένοι σε λιμάνια της Κίνας και της Κορέας βρίσκονται έξι Έλληνες και 47 αλλοδαποί ναυτικοί. Η πλοιοκτήτρια εταιρία Mediterranean maritime s.a τους έχει εγκαταλείψει εδώ και τρεις μήνες ενώ κατά τους τελευταίους πέντε μήνες δεν τους κατέβαλε τα δεδουλευμένα. Αφορμή του ρεπορτάζ στάθηκε το μήνυμα που λάβαμε από τον πρώτο μηχανικό του πλοίου Med Trust Δημήτρη Γκενεραλή πατέρα τεσσάρων παιδιών ο οποίος μας παραχώρησε και την ακόλουθη συνέντευξη: EΔΩ
===============================================================
ΣΧΟΛΙΟ ΛΗΜΕΡΙ: Από αυτό το περιστατικό αναδεικνύεται περίτρανα ο εμποτισμός και η διάβρωση του Ελληνικού κράτους και των κυβερνώντων του στα "ιδανικά" των χρηματοοικονομικών κατεστημένων των εμπόρων αλλά και η ομηρία του από το τραπεζικό σύστημα το οποίο κατ ουσίαν εξουσιάζει και δια νόμων παρακάμπτει οιαδήποτε κοινωνική ευαισθησία και θέληση.
Οι ναυτικοί όμηροι δεν έχουν καμία ελπίδα καθόσον το θέμα είναι καθαρά οικονομικό και δεν αφορά το νομικό πλαίσιο το οποίο καλύπτει Έλληνες πολίτες οι οποίοι είναι ναυτολογημένοι σε πλοίο ανεξάρτητα τι σημαίας είναι αυτό. Αφού το πλήρωμα δεν "κρατείται" τότε το νυν Υπ. ΠΡΟ-ΠΟ ή το Υπ Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας στα οποία έχει υπαχθεί το πρώην ΥΕΝΑΝΠ είναι ανίσχυρα να δώσουν λύση στις αγωνίες των ξενιτεμένων μας Ναυτικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου