ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

12.11.09

Πλοία από το ΕΣΠΑ αναμένονται στην ακτοπλοία. ΕΝΘΕΡΜΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΥ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ


newship-241009Νέα πλοία αναμένονται στο Αιγαίο μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς 2007 - 2013) ενώ στο μεταξύ η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην απρόσκοπτη επιδότηση όλων των άγονων γραμμών υπό νέες προϋποθέσεις.

Στο μεταξύ, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στο οποίο μάλλον υπάγονται πλέον οι άγονες γραμμές αλλά και το Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ασκούν έντονες πιέσεις προς την Ευρωπαϊκή Ένωση προκειμένου να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα η φιλοσοφία του Μεταφορικού Ισοδύναμου.

Μάλιστα, θερμός υποστηρικτής της εξίσωσης του χιλιομετρικού κόστους τρένων και πλοίων (Μεταφορικό Ισοδύναμο) με παράλληλη επιδότηση του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου είναι ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, όπως υποστήριξε στο AtticaPress.gr ο πρόεδρος του Δικτύου Μικρών Νησιών Λευτέρης Κεχαγιόγλου. Αναφερόμενος στα διάφορα προβλήματα που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν διάφορες νησιωτικές περιοχές της χώρα, ο κ. Κεχαγιόγλου δήλωσε ότι μέσα στις επόμενες 15 ημέρες αναμένεται να γνωστοποιηθούν νέες πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για την οριστική επίλυση του προβλήματος.

Εντός 15 ημερών οι ανακοινώσεις

Οι πληροφορίες πάντως αναφέρουν ότι η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην άμεση έκθεση σε δημόσια διαβούλευση όλων των ακτοπλοϊκών γραμμών που αφορούν σε νησιά κάτω των 5000 κατοίκων. Κατά κύριο λόγο οι γραμμές αυτές αφορούν στα νησιά Ύδρα, Σπέτσες, Πόρο, Κύθηρα, Μήλο, Σαμοθράκη, Ιθάκη και φυσικά όλα τα μικρότερα νησιά του Αιγαίου. Οι γραμμές οι οποίες θα παραμείνουν στα «αζήτητα» θα επιδοτηθούν μέσα από τις εισπράξεις που διασφαλίζει ο επίναυλος ύψους 3% που βαραίνει τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια ο οποίος ας σημειωθεί για το 2008 ανήλθε σε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες θα γίνει γνωστή η πρόβλεψη για το 2009 μέσα από τον κρατικό προϋπολογισμό. Οι σχετικές ανακοινώσεις αναμένεται να γίνουν μέσα στις επόμενες 15 ημέρες.

Να σημειωθεί ότι ή προηγούμενη κυβέρνηση διέθετε ελάχιστα από τα χρήματα αυτά για την εξυπηρέτηση των μικρών νησιών ενώ το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων το διέθετε για να καλύψει άλλες ανάγκες όπως η καταβολή των ναυτικών συντάξεων.

Ο Κωδικός 31

Για την οριστική επίλυση του προβλήματος, ή κυβέρνηση θα προωθήσει πρόγραμμα ναυπήγησης πλοίων με τροποποίηση του ΕΣΠΑ. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες ήδη ζητήθηκε από όλες τις Επιτροπές παρακολούθησης να διαθέσουν κονδύλια στον κωδικό 31. Εκτιμάται όμως ότι η προσπάθεια αυτή θα φέρει καινούρια πλοία στο Αιγαίο περίπου σε τέσσερα με πέντε χρόνια. Μέχρι τότε η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην απρόσκοπτη επιδότηση των μειωμένης δραστηριότητας ακτοπλοϊκών γραμμών.

Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο του αναπτυξιακού σχεδιασμού της χώρας και μέσω του ΕΣΠΑ προβλέπονται έργα προσπελασιμότητας και περιβάλλοντος τοπικής κλίμακας καθώς και πολιτικές ενίσχυσης, μειονεκτικών, νησιωτικών περιοχών και αυτά θα αξιοποιήσει η κυβέρνηση Παπανδρέου.

atticapress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: