9.11.09
Μήνυμα-καταγγελία της Ανεξάρτητης Μαθητικής Κίνησης
Γνώριμες οι τακτικές που καταγγέλονται για τη Νεολαία του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος και όταν λέμε Νεολαία, σαφώς και δεν κυριολεκτούμε, αφού τις τύχες της διαχειρίζεται ο ίδιος ο Περισσός. Κάθε χρόνο και χειρότερα, όπως δηλαδή και πέρυσι, που όλοι θα θυμάστε το επικοινωνιακό "παιχνίδι" του Κ.Κ.Ε. υπέρ της κυβερνητικής - νεοδημοκρατικής καταστολής των μαθητικών καταλήψεων.
Φέτος, η απάντηση προς τον Περισσό έρχεται από τους ίδιους τους μαθητές και πιο συγκεκριμένα από την "Ανεξάρτητη Μαθητική Κίνηση" (Α.Μ.Κ.), η οποία μέσω του blog της καταγγέλλει.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΚΑΠΕΛΩΝΟΝΤΑΙ
Στις 6 Νοέμβρη πραγματοποιήθηκε ΜΑΘΗΤΙΚΗ πορεία στην οποία συμμετείχαν το "Συντονιστικό Αγώνων ΣΧΟΛΕΙΩΝ Λάρισας", η "Ανεξάρτητη ΜΑΘΗΤΙΚΗ Κίνηση"7ου και 12ου σχολείων Λάρισας, με θέμα την διεκδίκηση της δωρεάν και δημόσιας εκπαίδευσης. Ωστόσο η "Α.Μ.Κ." είχε σαν επιπλέον αίτημα την ελευθεριακή Παιδεία.
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται το φαινόμενο της υποκίνησης του μαθητικού κινήματος της Λάρισας (σαΣλ) από κομματικές παρατάξεις, οι οποίες μέσα από αυτό προσπαθούν να κερδίσουν πολιτική υπεραξία. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η "ομάδα κρούσης" της ΚΝΕ, η οποία αποτελούνταν από φοιτητές κυρίως, προσπάθησε να φιμώσει και να αποκόψει το μπλοκ της "Α.Μ.Κ." από την υπόλοιπη ΜΑΘΗΤΙΚΗ πορεία με άκρως αντιδημοκρατικές πράξεις, οι οποίες θύμιζαν φασιστική νοοτροπία. Το πρόσχημα τους ήταν ότι η συνέλευση της "Α.Μ.Κ." και το κίνημα της υποκινείται από αντιεξουσιαστικές και αναρχικές ομάδες, το οποίο το συμπέραναν από το σύνθημα της "Α.Μ.Κ." "Σε άλλη μια πορεία η ΚΝΕ σας καπελώνει, διώξτε τα κόμματα και πάρτε το τιμόνι". Στην πραγματικότητα η "Α.Μ.Κ." είναι μια ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ, όπως λέει και το όνομα της, κίνηση μαθητών και αποτελείται κυρίως από ανένταχτους μαθητές με μοναδικό στόχο την εξυπηρέτηση και προβολή των μαθητικών συμφερόντων. Σε αντίθεση με το σαΣλ, όπου τα τελευταία χρόνια ξεδιάντροπα και προσβλητικά για το μαθητικό κίνημα υποκινείτε από την νεολαία του Κ.Κ.Ε. για κομματικά συμφέροντα και προβολή αποκλειστικά των θέσεων του κόμματος, χωρίς να ενδιαφέρονται για τις απόψεις του συνόλου των μαθητών. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούν ένα κλίμα αδιαφορίας από την πλευρά των μαθητών για τα μαθητικά προβλήματα. Αυτό είναι ένα φαινόμενο το οποίο υπάρχει χρόνια στην Λάρισα και επιτέλους θα πρέπει να εξαλειφθεί, έτσι ώστε οι μαθητές να επιστρέψουν στο κίνημα και να ενδιαφερθούν οι ίδιοι για τα προβλήματα και τα δικαιώματα τους, χωρίς κομματικά και πολιτικά συμφέροντα. Έτσι ώστε οι μαθητές να εκφράσουν τα δικά τους πραγματικά προβλήματα - απόψεις και όχι τις απόψεις των κομμάτων, οι οποίες τόσα χρόνια είναι οι ίδιες και οι ίδιες και δεν έχουν καταφέρει να αλλάξουν τίποτα στην Παιδεία, με αποτέλεσμα η εκπαίδευση και η Παιδεία στην Ελλάδα να οδηγείται στην παρακμή.
Εμείς προτείνουμε στους μαθητές να μην συμμετέχουν σε κινήματα τα οποία υποκινούνται φανερά ή μη φανερά από κομματικές παρατάξεις, οι οποίες επιδιώκουν τον προσηλυτισμό και την μελλοντική ψηφοθηρία. Από την πλευρά μας επιδιώκουμε οι μαθητές να κατανοήσουν τα πραγματικά τους προβλήματα και μέσω της αυτοοργάνωση του κινήματος τους να αρχίσουν να διεκδικούν αυτά που τους ανήκουν.
Υ.Γ.: Ωστόσο, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε 2 βασικά πράγματα ώστε να μην παρεξηγηθούμε. Με τις παραπάνω τοποθετήσεις μας θα μπορούσε κανείς να θεωρήσει ότι επιδιώκουμε την ενδυνάμωση μόνο της "Α.Μ.Κ." και όχι ολόκληρου του μαθητικού κινήματος. Αυτό το διαψεύδουμε κατηγορηματικά και σε καμία περίπτωση δεν το υποστηρίζουμε ή δεν το δεχόμαστε, επίσης θέλουμε να διευκρινίσουμε ότι επιδιώκουμε την ενότητα και την κοινή δράση όλων των μαθητών (όποιες και αν είναι οι πολιτικές τους τοποθετήσεις), για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματά μας ενωμένοι, διότι τον διαχωρισμό και την διάλυση του μαθητικού κινήματος την προκαλούν οι πολιτικές και κομματικές επιδιώξεις και όχι τα μέλη των κομμάτων, τα οποία παλεύουν για τα δικαιώματα τους. Για τους παραπάνω λόγους καλούμε όλους τους μαθητές για αγώνες δίχως κομματικές και πολιτικές παρατάξεις ενωμένοι όλοι για την διεκδίκηση αυτών που μας ανήκουν. και οι καταλήψεις του
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου