ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

29.10.08

ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ!!! ΚΑΙ Ο ΑΜΠΡΑΜΟΒΙΤΣ ΤΟ "ΒΙΟΛΙ" ΤΟΥ






Οταν έχεις προσωπική περιουσία που ανέρχεται στα 14,97 δισεκατομμύρια ευρώ, σίγουρα νιώθεις την ανάγκη για επιπλέον προστασία.

Η λύση που ταίριαζε περισσότερο στην περίπτωση του Ρομάν Αμπράμοβιτς, όπως αποδεικνύεται, είναι ένα νέο θωρακισμένο μέγα γιοτ με σύστημα αντιπυραυλικής προστασίας!


Το πλωτό παλάτι μήκους 167,64 μέτρων, που κοστίζει πάνω από 255 εκατομμύρια ευρώ, θα είναι το μεγαλύτερο ιδιωτικό γιοτ που έχει κατασκευαστεί μέχρι τώρα! Οι εργασίες γίνονται με άκρα μυστικότητα σε ναυπηγείο στη Γερμανία όπου κατασκευάστηκε και το πολεμικό πλοίο «Bismarck» κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.

Το γιοτ θα περιλαμβάνει ένα ραντάρ σχεδιασμένο για να προειδοποιεί το πλήρωμα για ρουκέτες που το έχουν στοχεύσει, ενώ τα παράθυρά του θα είναι αλεξίσφαιρα και η γέφυρα αλλά και η καμπίνα του 41χρονου Ρώσου μεγιστάνα πλήρως θωρακισμένες. Θα υπάρχουν δύο ελικοδρόμια και σύστημα εξουδετέρωσης συστημάτων παγίδευσης των επικοινωνιών, δηλαδή «κοριών», ενώ το πλήρωμα που θα ανέρχεται στα εβδομήντα άτομα θα περιλαμβάνει και πρώην άνδρες της SAS ειδικά εκπαιδευμένους στην ασφάλεια πλωτών μέσων μεταφοράς.

Αν, για παράδειγμα, εισβολείς καταφέρουν να ανέβουν στο «Eclipse», όπως θα λέγεται το νέο μέγα γιοτ επειδή θα καταφέρει να επισκιάσει όλα τα άλλα ιδιωτικά γιοτ, τότε ο Αμπράμοβιτς αλλά και η σύντροφός του Ντάρια Ζούκοβα θα μπορέσουν να ξεφύγουν επιβαίνοντας στο κίτρινο υποβρύχιο που μπορεί να φτάσει σε βάθος 48,7 μέτρων κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Τα άλλα γιοτ του ιδιοκτήτη της Chelsea, το «Pelorus» 115 μέτρων, το «Ecstasea» 86 μέτρων και το «Sussurro» 48,7 μέτρων, σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν διαθέτουν τα ίδια συστήματα ασφαλείας. Και δεδομένου ότι αυξάνονται τα κρούσματα πειρατείας στους ωκεανούς, ο Αμπράμοβιτς δεν είναι διατεθειμένος να ρισκάρει την ακεραιότητα του ίδιου και των αγαπημένων του.

Πάντως, το «Eclipse» δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από τα υπόλοιπα γιοτ και σε επίπεδο ανέσεων. Θα διαθέτει 24 καμπίνες για τους καλεσμένους, καθώς και αίθουσα κινηματογράφου, ενυδρείο, ντίσκο και ξενοδοχείο.
Με την ολοκλήρωση της νέας του θαλαμηγού ο Αμπράμοβιτς θα έχει αποκτήσει έναν στόλο ζηλευτό. Το συνολικό μήκος του στόλου του θα ξεπερνά αυτό του ιρλανδέζικου πολεμικού ναυτικού. Οπως ίσως αναμενόταν, τα 1.739 πόδια που θα έχουν πλέον στη διάθεσή τους ο Ρομάν και η Ιρίνα Αμπράμοβιτς θα ξεπερνούν σε μήκος το σύνολο του αλβανικού στόλου, ο οποίος περιλαμβάνει και αριθμό σκαφών του λιμενικού σώματος.

* Ερωτήματα και απαντήσεις

Ορισμένοι μπορεί να αναρωτηθούν: Μα γιατί χρειάζεται τόσες θαλαμηγούς ο κ. Αμπράμοβιτς; Απάντηση στο ερώτημα αυτό μπορεί να δώσει η Νταϊάν Μπερν, εκδότρια του περιοδικού «Power & Motoryacht»: «Το πλεονέκτημα του να έχεις πολλές θαλαμηγούς αραγμένες σε διαφορετικά μέρη του κόσμου είναι ότι ανά πάσα στιγμή μπορείς να πετάξεις σε μία από αυτές με το ιδιωτικό σου τζετ».

Υπάρχει περίπτωση ο κ. Αμπράμοβιτς να χρειαστεί να διατάξει οικονομοτεχνική μελέτη για να αποφασίσει αν του έρχεται πιο οικονομικό να πληρώνει τα καύσιμα των θαλαμηγών ή αυτά των ιδιωτικών του τζετ για μικρές αποστάσεις. Στη μελέτη αυτή θα πρέπει να συμπεριληφθεί το κόστος της μικρότερης εκ των θαλαμηγών του, μήκους 160 ποδών (Sussuro), η οποία χρησιμοποιείται κατά κόρον για να «βολευτούν» όσοι επισκέπτες δεν χωρούν σε οποιαδήποτε από τα μεγαλύτερα σκάφη του Αμπράμοβιτς έχει επιλεγεί για το πάρτι της εβδομάδας.

Σιγήν ιχθύος καλύπτει πάντως την κατασκευή της νέας υπερπολυτελούς θαλαμηγού. Η αξία της υπολογίζεται στα 200 εκατ. στερλίνες - για την κατασκευή των «Pelorus» και «Ecstasea» κατέβαλε συνολικά μόλις 72 εκατ. στερλίνες. Ο εκπρόσωπος Τύπου του μεγαλοεπιχειρηματία Τζον Μαν δήλωσε: «Ο κ. Αμπράμοβιτς δεν σχολιάζει τα δρώμενα στην προσωπική του περιουσία». Στο ίδιο μήκος κύματος βρέθηκε και ο εκπρόσωπος της ναυπηγικής Blohm & Voss: «Η εταιρεία δεν συζητεί την πρόοδο των τρεχουσών κατασκευών της».

Δεν υπάρχουν σχόλια: