ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

15.6.10

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΩΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΜΜΕΣΩΝ "ΑΠΕΙΛΩΝ" ΔΙΑ ΤΗΣ «ΣΙΩΠΗΣ» ΤΟΥΣ

Γαργάρα έκαναν οι δημοσιογράφοι την επιστολή μάρτυρα για την υπόθεση Siemens (Δείτε την επιστολή)

Όπως και στο παρελθόν έχουμε δημοσιεύσει, το ρεκόρ της εξεταστικής επιτροπής για την υπόθεση της Siemens, δεν είναι τα ευρήματα για τους λαδωμένους πολιτικούς αλλά οι αγωγές απο τους κατέχοντες την βουλευτική ασυλία κατά των μαρτύρων που ξαφνικά βρέθηκαν οι ίδιοι κατηγορούμενοι για τα όσα εκλήθησαν να καταθέσουν.

O κ.Εμμανουήλ Παναγιώτου στέλεχος του ΟΣΕ που κλήθηκε ώς μάρτυρας στην εξεταστική για την υπόθεση Siemens επικοινώνησε με το ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ και έπειτα απο δική του έγκριση δημοσιεύουμε το περιεχόμενο αλληλογραφίας μας...


"Είμαι στέλεχος του ΟΣΕ , ο πρώτος μάρτυρας από τον Οργανισμό που κατέθεσε στην Εξεταστική, εισπράττοντας δυό αγωγές, από τους κυρίους Ρόβλια και Γιαννακό, επειδή επικαλέστηκα στην κατάθεσή μου δυό δημοσιεύματα, ένα του περιοδικού "ΕΠΙΚΑΙΡΑ" και ένα της εφημερίδας "ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ".

Με τη συνημμένη επιστολή μου ενημέρωσα την Εξεταστική, ότι κατέθεσα αγωγή κι εγώ αγωγή εναντίον του κ. Ρόβλια και ζητώ να καταθέσω ξανά, για να προσκομίσω νέα στοιχεία που περιήλθαν σε γνώση μου.

Η εν λόγω επιστολή μου, παρότι την έδωσα στους δημοσιογράφους που έκαναν ρεπορτάζ στη Βουλή έξω από την Εξεταστική, αποσιωπήθηκε εντελώς από τα ΜΜΕ."

ΠΡΟΣ
ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ SIEMENS

Αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές

Σε συνέχεια της από 17/3/2010 επιστολής μου, με την οποία σας ενημέρωνα για την άδικη, κατά τη γνώμη μου, επίθεση, την οποία δέχτηκα , μετά την κατάθεσή μου στην Εξεταστική σας, εκ μέρους του Βουλευτή κ. Ρόβλια, και ζητούσα από την Επιτροπή σας , «επειδή διαισθανόμουν ότι απειλούμαι», «να τύχω της κατάλληλης προστασίας, ως μάρτυρας», σας γνωρίζω τα εξής:

1) Ο κ. Ρόβλιας, δυο μέρες μετά την κατάθεσή μου στην Επιτροπή σας και μία μόλις μέρα από την παραπάνω επιστολή μου, κατέθεσε αγωγή εναντίον μου, ζητώντας αποζημίωση 500.000 ευρώ(!!!) «για ικανοποίηση ηθικής βλάβης», που δήθεν του προξένησα με τα όσα κατέθεσα γι αυτόν στην Επιτροπή σας, τα οποία χαρακτηρίζει «συκοφαντίες», «ψεύδη» και «λασπολογίες».

Είναι θεμιτό, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, ο κ. Ρόβλιας να υπερασπισθεί τον εαυτό του, για να διαλύσει τις «σκιές» που δημιουργήθηκαν για το άτομό του, εξ αιτίας της κατάθεσής μου στην Εξεταστική Επιτροπή σας.

Όμως, δεν είναι, κατά την άποψή μου, θεμιτό ένας Βουλευτής, χρησιμοποιώντας την ιδιότητά του, να έχει πρόσβαση σε μυστικές, υποτίθεται, καταθέσεις μαρτύρων σε Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, τη σύσταση της οποίας πρότεινε και υπερψήφισε, και σε χρόνο ρεκόρ, πριν ακόμη γίνουν οι διορθώσεις των «πρακτικών» και υπογραφούν από μένα, να κάνει αγωγή εναντίον μου, διαστρεβλώνοντας την κατάθεσή μου και αποδίδοντάς μου δόλο και πρόθεση να τον πλήξω σαν άτομο και σαν Πολιτικό.

Και δεν είναι ,επίσης, καθόλου θεμιτό να στρέφεται εναντίον μου, ενώ γνωρίζει καλά, ότι εγώ απλώς επικαλέστηκα δυο συγκεκριμένα και υπαρκτά δημοσιεύματα, εκ των οποίων το ένα τον αναφέρει ευθέως, ενώ το άλλο τον «φωτογραφίζει» επίσης ευθέως, και το περιοδικό και την εφημερίδα που τα δημοσίευσαν ούτε να τα ενάγει, ούτε να τα μηνύει.

Αυτή η επιλεκτική ευθιξία του κ. Ρόβλια δεν νομίζω ότι τον τιμά ιδιαιτέρως, απεναντίας μάλιστα πιστεύω ότι τον εκθέτει , αφού η ενέργειά του αυτή σχολιάσθηκε από την εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ» και από ιστοσελίδες του διαδικτύου δυσμενώς και χαρακτηρίστηκε σαν προσπάθεια τρομοκράτησης μάρτυρα της Εξεταστικής, ο οποίος εκτέλεσε το νόμιμο κι επιβεβλημένο καθήκον του, καταθέτοντας, κατόπιν κλήσεώς του ως μάρτυρος, ενώπιον του Ανακριτή και της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής των Ελλήνων (βλ, συνημ. αποσπάσματα δημοσιευμάτων)

2) Ο κ. Ρόβλιας, όμως, δεν περιορίσθηκε μόνο στην αγωγή, αλλά εξαπέλυσε ένα πρωτοφανή πόλεμο εναντίον μου, με ανακοινώσεις που διένειμε και ανάρτησε στο σύνολο του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου και στην ελεύθερης πρόσβασης σελίδα του στο Facebook , αποκαλώντας με «ψεύτη», «ψεύδορκο», «λασπολόγο», «συκοφάντη» , «εμπαθή», «δόλιο», με «κακοήθη και νοσηρή φαντασία» , ως «έχοντα και αφανείς επιδιώξεις» κ.λ.π. .

Δηλαδή ο κ. Ρόβλιας, με τη δημοσιότητα που αποκλειστικά ο ίδιος προκάλεσε, προσέβαλε βάναυσα την τιμή και την υπόληψή μου στο σύνολο του Ελληνικού λαού. Ως εκ τούτου, δεν είχα άλλη επιλογή, από το να καταθέσω κι εγώ αγωγή εναντίον του, προασπίζοντας την τιμή και την υπόληψή μου και υφιστάμενος , σ’ αυτή τη δύσκολη οικονομικά συγκυρία , δαπάνες δικαστικές, απρόβλεπτες και πρωτόγνωρες για μένα.

3) Ο κ. Ρόβλιας, επίσης, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, για να σας δημιουργήσει προφανώς εντυπώσεις, , διαβίβασε την παραπάνω αγωγή του στην Επιτροπή σας με επιστολή του, στην οποία με αποκαλεί επίσης συκοφάντη, ψεύτη και λασπολόγο.

Πέραν τούτου, ο κ. Ρόβλιας σας διαβίβασε με επιστολή του δημοσίευμα της εφημερίδας «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» της 21/3/2010, το οποίο, όπως αναφέρει ο κ. Ρόβλιας στην επιστολή του, «διαψεύδει το μάρτυρα συκοφάντη μου Εμμανουήλ Παναγιώτου».

Όμως, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική από εκείνη που επεχείρησε ο κ. Ρόβλιας να σας παρουσιάσει. Σας γνωρίζω λοιπόν, ότι , μόλις έλαβα γνώση του παραπάνω δημοσιεύματος, απέστειλα στην εν λόγω εφημερίδα τη συνημμένη επιστολή, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αλλά και τηλεομοιοτυπία, ζητώντας να αποκαλύψει στους αναγνώστες της και κυρίως στην Εξεταστική σας Επιτροπή ποιον «φωτογράφιζε», ποιος είναι αυτός που εκλέγεται στην Καρδίτσα με το ΠΑΣΟΚ, που διετέλεσε Γενικός Γραμματέας Υπουργείου, είναι Δικηγόρος με ειδίκευση στα δημόσια έργα, αλλά δεν είναι ο…κ. Ρόβλιας.

Η εφημερίδα, προφανώς υπό τον φόβο να υποστεί αγωγές εκ μέρους του κ. Ρόβλια, τήρησε σιγήν ιχθύος…Φρονώ ότι, μετά από αυτό περιττεύει κάθε περαιτέρω σχόλιο για τη δήθεν διάψευσή μου, που έσπευσε ο κ. Ρόβλιας να σας ανακοινώσει θριαμβευτικά.

4) Είναι σαφές από τα παραπάνω, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, ότι εκείνοι που θα μπορούσαν να ρίξουν φως στο θέμα που δημιουργήθηκε με το δημοσίευμα της εφημερίδας «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» που σας κατέθεσα αρνούνται να το κάνουν ή αντιδρούν με τρόπο που δεν συνάδει με την ιδιότητά τους ή το λειτούργημα το οποίο υπηρετούν. Έτσι, η μεν εφημερίδα «ΠΑΡΟΝ», έξω από κάθε δημοσιογραφική δεοντολογία, αρνείται να κατονομάσει ποιον «φωτογραφίζει» με το επίμαχο δημοσίευμά της, ο δε Βουλευτής κ. Ρόβλιας, πέραν της αγωγής ,που έκανε μόνο σε μένα και όχι στην εφημερίδα, εξαπολύει ύβρεις και απειλές εναντίον μου, διασύροντάς με στο Πανελλήνιο.

Οι μόνοι λοιπόν, που θα μπορούσαν να ρίξουν φως σ’ αυτή την υπόθεση είσθε Σεις, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές , καλώντας στην Επιτροπή σας να καταθέσουν τόσο τον κ. Ρόβλια, όσο και τον εκδότη της εφημερίδας «ΠΑΡΟΝ», γιατί τότε δεν θα μπορούσαν να κρυφτούν ο μεν πρώτος πίσω από αγωγές, ο δε δεύτερος πίσω από «αυθαίρετες» ερμηνείες και θα έπρεπε να δώσουν πειστικές εξηγήσεις, Σας το ζητώ σαν μάρτυρας, που αψήφησε τους κινδύνους και τόλμησε να τα «βάλει με τα θηρία», γιατί πίστεψε στις διακηρύξεις της Πολιτικής Ηγεσίας της χώρας μας, ότι υπάρχει αυτή τη φορά η βούληση να χυθεί άπλετο φως στη σκοτεινή αυτή υπόθεση και να πληρώσουν οι ένοχοι, όσο ψηλά κι αν βρίσκονται.

Αλλά σας το ζητώ και σαν υπάλληλος ενός Οργανισμού, ο οποίος έχει φτάσει στα πρόθυρα του «κλεισίματός» του, εξ αιτίας της κατασπατάλησης πόρων σε σκάνδαλα όπως αυτά που ερευνά η Επιτροπή σας και, δυστυχώς, μέχρι σήμερα δεν έχει κανείς καθίσει στο σκαμνί, αφού υπάρχει ισχυρή συγκάλυψη από ένα πανίσχυρο σύστημα, με βραχίονες τόσο στην Πολιτική Εξουσία, όσο και στο Οικονομικό κατεστημένο του τόπου μας και, δυστυχώς, ακόμη και στη Δικαιοσύνη.

Εκφράζω δε την ελπίδα, ότι αυτή τη φορά, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, δεν θα απογοητευθώ και δεν θα κληθώ να πληρώσω εγώ αντί για τους ενόχους, επειδή είχα το θάρρος και τη δύναμη να καταθέσω, όσα κατέθεσα στην Επιτροπή σας.

Γιατί, όπως είχα την ευκαιρία να σας πω κατά την εξέτασή μου, εδώ και πέντε σχεδόν χρόνια έχω πληρώσει βαρύ τίμημα σαν άνθρωπος και σαν υπάλληλος του ΟΣΕ, στον οποίο έχω δεχθεί ένα ανηλεές, μέχρι εξόντωσης, υπηρεσιακό κυνηγητό, επειδή τόλμησα να καταγγείλω, φτάνοντας μέχρι τον Πρωθυπουργό, το μεγάλο αυτό σκάνδαλο, ενώ μετά την κατάθεσή μου στην Εξεταστική σας έχει εξαπολυθεί ένας πρωτοφανής πόλεμος εναντίον μου, με αγωγές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ(!!!) εκ μέρους των κυρίων Ρόβλια και Γιαννακού, ο οποίος επίσης κατέθεσε αγωγή εναντίον μου και εναντίον του κ. Καραπάνου, και με παραπολιτικά δημοσιεύματα, που επιχειρούν, ρίχνοντάς μου λάσπη, να με τρομοκρατήσουν και να αποδυναμώσουν όσα σας κατέθεσα.

Τελειώνοντας, αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι παραμένω στη διάθεσή σας , όποτε μου ζητήσετε, να προσέλθω εκ νέου στην Επιτροπή σας για να συνδράμω το δύσκολο έργο σας. Επιτρέψετέ μου δε να σας πω, ότι, τώρα που έχετε λάβει γνώση όλων των πτυχών, όσο αφορά τον ΟΣΕ, της δαιδαλώδους υπόθεσης που ερευνάτε, το θεωρώ και χρήσιμο και επιβεβλημένο, ιδιαιτέρως μάλιστα μετά από κάποιες καταθέσεις και επιστολές μαρτύρων που έλαβα γνώση και που σας διαβεβαιώνω, ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και έχουν στόχο να σας παραπλανήσουν.

Επί πλέον αυτού θέλω να θέσω υπόψη σας νέα στοιχεία , τα οποία περιήλθαν σε γνώση μου και αποδεικνύουν με ποιο τρόπο επιχειρήθηκε η συγκάλυψη της όλης υπόθεσης και η ατιμωρησία των ενόχων.

Αθήνα 10/6/2010

Συνημμένα :

1) Αγωγή μου κατά του κ. Ρόβλια
2) Δημοσιεύματα που σχολιάζουν την αγωγή του κ. Ρόβλια εναντίον μου
3) Επιστολή μου προς εφημερίδα «ΠΑΡΟΝ»

Με ιδιαίτερη τιμή
Εμμανουήλ Παναγιώτου
Αρχιμηχανικός του ΟΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: