ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

6.4.14

Παναγούλης: Τα στοιχεία που έχω, δεν προέρχονται από τον ΣΥΡΙΖΑ και την Χ.Α.

"Μία καλημέρα, αν είναι ποινικό αδίκημα, ας πάω κι εγώ στον Κορυδαλλό". ΒΙΝΤΕΟ...

"Βγήκε ο κ. Κασιδιάρης κι έκανε μια δήλωση ότι μιλάει μαζί μου. Εγώ απάντησα ότι στη Βουλή όποιος με χαιρετάει, τον χαιρετάω. Εκτός αν είναι ποινικό αδίκημα", είπε ο Στάθης Παναγούλης (ΜΕGA), μετά το κατσάδιασμα.

Στο ερώτημα αν φοβάται ότι... 
μπορεί ο Κασιδιάρης να έχει συνομιλίες μαζί του, ο Παναγούλης απάντησε: "Μία καλημέρα, αν είναι ποινικό αδίκημα, ας πάω κι εγώ στον Κορυδαλλό".

Οσον αφορά το βίντεο Μπαλτάκου- Κασιδιάρη, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ εκτιμά πως η διάρκεια του δεν είναι μόνο δυο λεπτά, αλλά μισή ώρα, τρια τέταρτα.

Τα στοιχεία που έχω, είναι απ' αυτα που κυκλοφορούν στους διαδρόμους της βουλής, είπε και διευκρίνισε πως (τα στοιχεία αυτά) δεν προέρχονται από βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και της Χ.Α.
Δείτε το βίντεο:

ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ από realmedialive

nonews-NEWS

ΣΧΕΤΙΚΟ:ΒΟΜΒΑ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ : "ΕΧΩ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΙΝΤΕΟ...... ΜΠΑΛΝΤΑΚΟΣ ΒΟΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΔΕΝΔΙΑΣ ΕΚΒΙΑΖΑΝ ΤΗΝ Χ.Α. ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: