ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

1.12.10

Τὸ Μέγιστον Μυστικὸν μου....

Ἴσως εἶμαι ἀπὸ τοὺς προνομιούχους...κάθομαι σχεδὸν μισοξαπλωμένος στὴν μπαμποῦ πολυθρόνα μου, χαζεύοντας τὶς λέξεις ποῦ γράφω καὶ ἀπολαμβάνοντας τὸν Ἧλιον ποῦ ἔχει ἀρχίσει νὰ μὲ καίῃ...τὸν λατρεύω...καθὼς τὸ σπίτι μου εἶναι ψηλὰ,ἔχω τὴν πολυτελὴν τιμῆ νὰ τὸν ἔχω καθημερινὸν ἐπισκέπτην...
Ὄμως αὐτὸ κραττᾶ λίγον...κατηφορίζω τὶς σκάλες καὶ βγαίνω στὸν δρόμο.Ἐτοιμάζω τὸ διαβατήριὸν μου γιὰ νὰ περάσω τὴν Λένορμαν καὶ νὰ κατευθυνθῶ πρὸς τὸ Μοναστηράκι,μέσῳ Πλατεῖας Βάθης Κουμουνδούρου,Εὐρυπίδου...
Ἦταν ἡ ἀγαπημένη μου βόλτα πρὶν 40 περίπου χρόνια...μὲ πήγαινε ὁ πατέρας μου γιὰ νὰ μοῦ ἀγοράσῃ μεταχειρισμένον ποδήλατον.. ποῦ ὅμως δὲν μοῦ πῆρε ποτέ...
Πάντα ἔχω μαζὶ μου τὸ Διαβατήριὸ μου !!! Θαρρῶ πὼς τὸ χρειαζόμεθα ὅλοι...ξέρετε ἔχει δίκαιον ἡ βουληνομία !!!
Πῶς νὰ πεισθῇ πὼς εἶσαι Ἕλληνας καὶ κάνεις πεζοπορίες σὲ περιοχὲς ὅπου ἔχει ἀφιερώσει ἡ Ἑλληνικὴ Βολὴ τιμῆς ἔνεκεν, σὲ ἐγχρώμους διὰ τὴν πολιτιστικὴν προσφορὰν τους εἰς τὸν Ἑλλαδικὸν καὶ ὄχι μόνον χῶρον;
Ἔπρεπε νὰ ντρεπόμεθα καὶ μόνον ποῦ τολμοῦμε νὰ πατάμε τὰ ἴδια χώματα μὲ αὐτοὺς ποῦ τὸ τιμοῦν μὲ τὸν πολιτισμὸν τους !!!
Ξέρω πὼς εἶμαι κακὸς ἄνθρωπος,ἀλλὰ οἱ παιδικὲς μου μνῆμες ἀκόμη δὲν ἔχουν διαγραφεῖ ἀπὸ τὸ μυαλὸ μου. δυστυχῶς γιὰ ἐμένα,λυποῦμαι καὶ ἐντρέπομαι ποῦ τὸ λέγω,ἀλλὰ ἔχω κρύψει κάπου,ἐὰν τὰ θυμᾶσθε ἀκόμη...σσσσσσ....βιβλία.....
Ἀλήθεια λέγω !!! Ἔχω βιβλία !!! Ξεθωριασμένα καὶ βρώμικα...γράφουν τὰ Ἱστορικὰ Ψεῦδη τῆς Ἑλληνικῆς Φυλῆς, περὶ πολιτισμοῦ γραφῆς καὶ γλώσσης καὶ κατανοῶ πὼς εἴμεθα ἄξιοι τῆς ἐξαφανίσεὼς μας !!!
Εἶμαι παράνομος καὶ πρέπει νὰ πληρώσω γι' αὐτὸ !!! Γνωρίζω πὼς σχεδὸν κανεὶς δὲν θὰ κατανοήσῃ τὸν γραπτὸν μου λόγον, μιᾶς καὶ πᾶνε χρόνια ποῦ ἔχει κατααργηθεῖ αὐτὴ ἡ γλῶσσα,ἀλλὰ γράφω κωδικοποιημένα γιὰ νὰ γλυτώσω τὴν ἄμεσιν σύλληψιν !!!
Εἶμαι ἀκόμη ἕνα δεῖγμα τῆς καταπτύστου φυλῆς ποῦ δὲν ἔχει προσφέρει ποτὲ τίποτα στὸ παγκόσμιον καλὸν....
Ἐλπίζω πὼς...καὶ μᾶλλον ἔχω δίκαιον...εἶμαι ἡ τελευταῖα γεννεὰ ἐλλατωματικῶν μοντέλων,ποῦ στὸ τσιπάκι τους ὑπάρχουν λέξεις μιαρές........σσσσσσ....ἀκοῦστε τὸ μυστικὸν μου....ἐπειδὴ δὲν ἔχω σπίτι μου πομπὸν συνετήσεως χαρακτήρων,σὲ κανένα δωμάτιον δὲν ὑπάρχει τὸ μάτι ποῦ βλέπει ἀπὸ μακρυά...τῆλε--ὅρασις εἶναι ὁ μυστικὸς κωδικὸς του...μέσα στὸ μυαλὸ μου ἔχουν παραμείνει ὅλες οἱ κακὲς μολυσματικὲς λέξεις,ποὺ στάθηκαν αἰτία νὰ μᾶς διώξουν ἀπὸ τὰ σπίτια μας καὶ νὰ φέρουν ὅλους αὐτοὺς ποῦ κατανοοῦν τὴν ΝΕΑΝ ΔΙΕΘΝΗ ΓΛΩΣΣΑΝ...
Πρὶν σᾶς τὶς πῶ...κρυφᾶ χαμογελῶ στὸν Ἧλιον Φίλον μου,διότι πλέον ἴσως εἶναι ἡ τελευταῖα φορὰ ποῦ τὸν βλέπω...
Εἶμαι τυλιγμένος τοῦ Φωτὸς του τὴν ἑνέργειαν,γεμᾶτος ζωὴν,καὶ τὰ καταραμμένα χείλη μου δὲν μὲ προστατεύουν...φωνάζουν κραυγαλέα,ὁδηγῶντας με στὴν παγκόσμιαν κατακραυγὴν καὶ τιμωρίαν μου...
Θέλω τώρα ποῦ χρειάζομαι Διαβατήριον γιὰ νὰ χαζέψω τὶς ὀμορφιὲς ποῦ περπάτησαν τὰ μικρὰ παιδικὰ μου ποδαράκια, παράνομος ὄντως ἐπειδὴ ἐτόλμησα καὶ ἔκρυψα βιβλία πρὶν τὰ κάψουν πρὸς τιμῆν τῶν πολιτισμένων ἐγχρώμων,θέλω τώρα ποῦ εἶμαι παράνομος καὶ μόνον ποῦ ἐπιτρέπω στὶς ἀνώμαλες λειτουργίες τοῦ ἐγκεφάλου μου,νὰ κραττοῦν μυστικὰ ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ χρόνια παλεύουν γιὰ τὸ καλὸν μου...νὰ ὁμολογήσω !!!
Λυποῦμαι Πολιτιμένοι ἄνθρωποι καὶ λαοὶ τῆς Γῆς....Εἶμαι ἔνοχος...Ὁμολογῶ....
Διάβασα καὶ γέμισα τὸ διεστραμμένον μου μυαλὸ....μὲ μιαρὲς λέξεις...συγχῶρα με παγκόσμιον τίποτα ....
Εἶμαι Ὁ Ἐλεύθερος Ἕλλην !!!
Ζήτω ἡ Ἐλευθέρα Ἑλλὰς !!!

Δεσποτάκης τῆς Δαμητρὸς
Ἕλλην

Δεν υπάρχουν σχόλια: