ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

4.12.10

Πανάθεμα στον Έλληνα που δίνει την Ελλάδα

11gfuhloj
Της Δήμητρας Γκουντούνα.

Mήπως είμαι τρελή;, μήπως τάχω χαμένα ; Μήπως πια δεν καταλαβαίνω τι λένε οι συνάδελφοι μου στις εκπομπές τους; Μήπως βλέπω παντού εχθρούς της χώρας μου; Μήπως έχω πέσει σε βαθύ ύπνο και βλέπω εφιάλτες ;Δεν μπορεί η Ελληνική πραγματικότητα να είναι αυτή. 
Μήπως ο Μανώλης Αναγνωστάκης που χαίρεται κανείς να τον βλέπει στο πρωινό του Μέγκα Σαββατοκύριακο ,ξεπέρασε τα όρια του χιούμορ; Ακούστε τι είπε στον Ιορδάνη Χασαπόπουλο.
''Ξέρεις Ιορδάνη ,ότι στην Οξφόρδη πέρασε το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών ,ως υποχρεωτικό .Μέχρι εδώ χαρά ο Ιορδάνης και εγώ από το σπίτι μου. Και δεν το κρύβω κάναμε και οι δύο την ίδια σκέψη. Ναι αλλά στην Ελλάδα τα κόψανε. Και συνεχίζει ακάθεκτος ο Αναγνωστάκης ξέρεις επίσης ότι με νόμο της προηγούμενης κυβέρνησης το 2006 η το 2007 ψηφίστηκε να είναι υποχρεωτική η εκμάθηση της Τούρκικης γλώσσας σε μας;''
Μου έπεσε ο καφές από τα χέρια και τα κουράγια μου στο πάτωμα .Δεν είχα που δεν είχα και πολλές αντοχές από τις ειδήσεις που κάθε μέρα βομβαρδίζουν τη ''NewsTrap'', ιδιαίτερα από Καθηγητές και φοιτητές που εργάζονται η σπουδάζουν στο εξωτερικό. Έχω που έχω πέσει σε βαθιά οργή και όχι –κατάθλιψη- για τα μνημόνια για την μεγάλη ανεργία που έχει πέσει στον κλάδο μας για τα δώρα που δεν θα έρθουν ποτέ. Για την μη συντονισμένη εξέγερση των δούλων και υποτακτικών ελλήνων .Διαχωρισμένοι οι Έλληνες για να θυμηθούμε και τον Κάλβο, αλλού πατούνε και αλλού βρίσκονται με τα διηρημένα κόμματα τη μισή πληροφόρηση ,''τη δικαιολογία ότι εμένα δεν με πείραξαν ακόμη.'' Και εξεγείρομαι κατά του πατέρα μου που μου έλεγε ότι ''η Χώρα μας θα χαθεί μόνον αν χαθεί η γλώσσα μας ''αλλά δεν πρόλαβε να μου δείξει πώς να την προστατεύσω. Και ακουμπάω τις ελπίδες μου και την ουτοπία πάνω στον 15χρονο Σπύρο μου που κεντάει πάνω στην καρδιά του την εξέγερση της νιότης του .Προς το παρόν από το 15μελές του Λυκείου. Αύριο από το Πανεπιστήμιο. Γιατί όσο και να μην το θέλουν το Αύριο θα έρθει και η σημερινή εφηβική γροθιά θα γίνει σιδερένια πυγμή. Ναι από τους σημερινούς 15άρηδες θα το βρείτε προσκυνημένοι ξενόδουλοι.
 NewsTrap

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο Δημητρα και ας μη σε γνωριζω.ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΞΕΝΟΔΟΥΛΟΙ.