21.5.14
Εκλογικό μενού τριών πιάτων από τον Αντώνη Σαμαρά
Με το χρόνο για τις κάλπες των Ευρωεκλογών να μετρά αντίστροφα τα επικοινωνιακά επιτελεία των κομμάτων ρίχνουν στη μάχη όλα τους τα χαρτιά προσπαθώντας να επηρεάσουν το κλίμα την τελευταία στιγμή και να αφήσουν στους ψηφοφόρους τα η δική τους γεύση.
Του Χρήστου Φράγκου
Μέχρι τώρα η Νέα Δημοκρατία φαίνεται να κερδίζει –επικοινωνιακά τουλάχιστον- στα σημεία, καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει καταφέρει να παρουσιάσει σε ολοκληρωμένο σχεδιασμό, ενώ ακολουθεί ακόμα και τώρα τις κινήσεις του επικοινωνιακού επιτελείου του Μαξίμου.
Ο Αντώνη Σαμαράς, υπό την καθοδήγηση του Χρύδανθου Λαζαρίδη, υλοποιεί αυτή την εβδομάδα ένα σκληρό επικοινωνιακό κρεσέντο αναδεικνύοντας το κυβερνητικό έργο, χρησιμοποιώντας εκθέσεις οργανισμών –όπως του ΚΕΠΕ- προς επίρρωση των προβλέψεων του οικονομικού επιτελείου για την ανάπτυξη και λαμβάνοντας δηλώσεις στήριξης από ξένους πολιτικούς όπως ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.
Παράλληλα στο «κυρίως πιάτο σερβίρει» μείγμα κοινωνικού μερίσματος –το οποίο έχει ξεκινήσει να καταβάλλεται- προσλήψεων στο Δημόσιο, εξαγγελιών για δάνεια και μειώσεων φόρων. Χαρακτηριστικό είναι ότι μόλις την Τρίτη το βράδυ ο πρωθυπουργός εξήγγειλε τη δημιουργία 770 χιλιάδων θέσεων εργασίας, μειώσεις φόρων για φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις και νέα δάνεια…
Για επιδόρπιο επιμένει στην πολιτική πόλωσης του σκηνικού με τον ΣΥΡΙΖΑ, επιμένοντας στην προοπτικήεξόδου από το Μνημόνιο και επαναφέροντας ευρω-διλήμματα και τρομοκρατώντας τους… νοικοκυραίους που πολύ θα ήθελαν να αντιδράσουν μετά την υπερφορολόγηση που έχουν υποστεί σε εισοδήματα και ακίνητα αλλά υπό το φόβο της «πολιτικής ανωμαλίας» που επισείω ο Αντώνης Σαμαράς δεν θα το πράξουν.
Η άλλη γεύση του ΣΥΡΙΖΑ
Από την άλλη πλευρά ο ΣΥΡΙΖΑ έχοντας κατηγορηθεί για παροχολογία αναγκάστηκε να κατεβάσει τους τόνους των εξαγγελιών, με τα στελέχη του να μετριάζουν τις προσδοκίες και να βάζουν αρκετό νερό στο κρασί τους. Παράλληλα προσαρμοζόμενοι στη realpolitik όσον αφορά τη διαπραγμάτευση για το Μνημόνιο απομακρύνονται από αρχικές διακηρύξεις.
Η ομάδα του Αλέξη Τσίπρα προσπαθώντας να αρθρώσει ρεαλιστικό πολιτικό λόγο, να μην πέσει σε αντιφάσεις και να μιλήσει στο ακροατήριο του κέντρου απομακρύνεται από τη βάση, αποκόπτεται από τα κινήματα και αντιμετωπίζει πλέον ουσιαστικούς κινδύνους αλλοίωσης της πολιτικής ταυτότητας.
Ακόμα και η ανάδειξη σκανδάλων –όπως αυτού με το short selling σε Εθνική και Eurobank- δεν αξιοποιήθηκε επαρκώς με αποτέλεσμα τα πολιτικά οφέλη να είναι περιορισμένα.
Η Κουμυνδούρου επενδύει εσχάτως στο βελτιούμενο προφίλ του Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος κέρδισε τις εντυπώσεις στο debate για τις Ευρωεκλογές, ενώ και οι τελευταίες συνεντεύξεις του είναι εμφανώς πιο προσεγμένες και χωρίς περιθώρια παρερμηνειών.
Στην Κουμουνδούρου προσπαθούν με ηχηρές διαφοροποιήσεις, όπως του Μανώλη Γλέζου και του Παναγιώτη Λαφαζάνη να κρατήσουν τα στεγανά και να αποτρέψουν εκροή ψηφοφόρων προς τα Αριστερά….
sofokleousin
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου