ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

26.5.14

ΕΚΛΟΓΕΣ 2014. Ο λαός έστειλε το μήνυμα που του υπαγόρευσε η κυβερνώσα Ολιγαρχία.

Γράφει ο Όθων Ιακωβίδης
Σήμερα το πρωί, χαράματα, με την ολοκλήρωση των αποτελεσμάτων των χθεσινών εκλογών, είχα την τύχη, κρυμμένος,να παραστώ, σε έναν αποκαλυπτικό μονόλογο της Ολιγαρχίας, μπροστά στον καθρέφτη.
Σας μεταφέρω ακριβώς αυτά που άκουσα:
Εγώ η Ολιγαρχία,
για να διατηρούμαι στην εξουσία, αρκεί να έχω έναν λαό αμόρφωτο ή στρεβλά πληροφορημένο  (για το τί είναι Δημοκρατία) πεπεισμένο ότι το πολίτευμα είναι Δημοκρατία όταν, κάθε τόσο (που εγώ θα αποφασίζω) θα συμμετέχει σε μία εκλογική διαδικασία για το ποιόν θα αποφασίζει να αποφασίζει αντ’ αυτού, εν λευκώ.
Και επειδή, βέβαια, θέλω εγώ να είμαι αυτός που θα αποφασίζει αντ’ αυτού, δεν έχω παρά, κατά τη διαδικασία των εκλογών (μέσα από τα ΜΜΕ, τα οποία εγώ κατέχω) να κατευθύνω και τη σκέψη του, με καταιγιστική προβολή εικόνων και συναισθημάτων,  ανάμικτη με την ανάλογη δόση φόβου ή ελπίδας, μαστίγιου και καρότου, στα δικά μου πρόσωπα, που εγώ επιλέγω.
Έτσι, αποκτώ την πολυπόθητη “δημοκρατική νομιμοποίηση” της εξουσίας μου.
Και σε όποιον αμφισβητεί την δικαιοδοσία μου στην εξουσία, αρκούν πέντε λέξεις για να τον αποστομώνω: “Στη Δημοκρατία, ο Λαός αποφασίζει”…
Η συνταγή είναι αλάνθαστη διότι είναι επιστημονικά φορμουλαρισμένη.
Ο μόνος φόβος μου είναι, αυτός ο αποβλακωμένος (από τη συνεχή πλύση εγκεφάλου) λαός, να μην απαιτήσει, κάποια στιγμή, (αν μπορέσει να το σκεφτεί) να καταργήσει τον ασύδοτο βομβαρδισμό της προπαγάνδας μου, ζητώντας (και επιβάλλοντας) ΙΣΗΓΟΡΙΑ.
Αλλά, αυτά γι’ αυτόν, είναι “ψιλά γράμματα”….
Εδώ, δεν διαβάζει τα “χοντρά”… τα “ψιλά” θα μάθει;;;
Ας μην ανησυχώ ….
Σημείωμα ωτακουστή:
  1. Απόδειξη του αλάνθαστου της συνταγής (και) η χθεσινή εκλογική διαδικασία  που έλαβε χώρα στην Ελλάδα, όπου ο λαός,  για ακόμη μία φορά, παραδίδει την εξουσία επί της ζωής του, στους καταστροφείς της.
  2. Έτσι ΜΟΝΟ εξηγείται το ανεξήγητο φαινόμενο του παραλογισμού ενός ολόκληρου λαού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: