ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

29.3.14

Κόντρα Παπαδημούλη – Άδωνι



Αντιπαράθεση ξέσπασε μεταξύ του Δ. Παπαδημούλη και του Α Γεωργιάδη. Αφορμή στάθηκε ο χαρακτηρισμός του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ που είπε ότι «το πολυνομοσχέδιο είναι ένα τούβλο μεγαλύτερο από το ύψος των βιβλίων που πουλούσε ο Α. Γεωργιάδης πριν γίνει πολιτικός»
Τον λόγο πήρε στην συνέχεια ο υπουργός Υγείας και απάντησε χαρακτηριστικά στον Δ. Παπαδημούλη «Εγώ δεν είχα την τύχη να έχω στον λογαριασμό μου 1.5 εκ. ευρώ κ. Παπαδημούλη και γι’ αυτό πουλούσα βιβλία. Τα έβγαζα σιγά – σιγά».
Στην ανταπάντηση του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε «Όπως συνηθίζει ο κ. υπουργός εξαπέλυσε προσωπικές επιθέσεις και ανοίκειος χαρακτηρισμούς εναντίον κορυφαίων στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ. Από έναν που έχει δηλώσει ότι σιχένεται τους κομουνιστές και τους αριστερούς αυτές οι επιθέσεις είναι τίτλος τιμής»
Ο υπουργός υγείας δεν το άφησε αναπάντητο το σχόλιο του Δ. Παπαδημούμη «Εγώ στην τράπεζα έχω 30 χιλιάδες ευρώ και εσείς 1.5 εκ ευρώ. Εγώ μετά από 15 χρόνια δουλειάς δεν κατάφερα να έχω τόσα χρήματα. Γι αυτό να είστε πιο προσεχτικός όταν μιλάτε για μένα».

Πηγή: www.real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: