ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΞΕΓΕΡΣΗ..Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ ΔΕΝ ΣΩΘΗΚΕ ..ΒΕΛΑΖΟΝΤΑΣ

'Αρθρο 120: (Ακροτελεύτια διάταξη)

1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων...

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Το email μας tolimeri@gmail.com

ΓΑΠ & ΑΝΔΡΕΑ Co .Η Ελβετκή εταιρεία του ,αδελφού του πρωθυπουργού.που θα κάνει το ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΤΙ

9.5.14

Κακλαμάνης ξεσκεπάζει ΣΑ(χλα)ΜΑΡΑ


kaklamanis-nikitas-vouli-660_6
Μου δόθηκαν πολιτικά ανταλλάγματα για να μην κατέβω δήμαρχος» – «Μην είστε σίγουρος ότι ο Καμίνης θα είναι στον Β γύρο» – «Είναι πιο έντιμο για τον Σαμαρά να ονομάσει τη ΝΔ, «Νεα Πολιτική Ανοιξη»…
Ο κ. Κακλαμάνης είπε ευθέως και εξήγησε γιατί αποσύρει την στήριξή του στο πρόσωπο του Αρη Σπηλιωτόπουλου αν περάσει στον Β γύρο, περιέγραψε το παρασκήνιο της απόφασής του να είναι υποψήφιος χωρίς τη στήριξη της ΝΔ, υποστήριξε ότι υπάρχει κρυφή συμφωνία μεταξύ Σαμαρά και Βενιζέλου για τις αυτοδιοικητικές εκλογές και έκανε προβλέψεις για το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών.

Όταν ο κ. Κακλαμάνης ρωτήθηκε για το ποιόν θα στηρίξει αν δεν περάσει στον β γύρο των δημοτικών εκλογών. Είπε λοιπόν ότι παρά το γεγονός είχε πει ότι αν δεν περάσει εκείνος θα στηρίξει τον Αρη Σπηλιωτόπουλο τα δεδομένα άλλαξαν και αποσύρει την στήριξή του. Όπως εξήγησε, μόλις χθες όταν ο κ. Σπηλιωτόπουλος ρωτήθηκε για το ίδιο πράγμα «σφύριξε αδιάφορα». Και είπε χαρακτηριστικά: «Δεν θα είμαι εγώ ο Καλός Σαμαρείτης της εκλογικής αναμέτρησης. Προφανώς εκείνος για να αρνείται να απαντήσει (σ.σ. ο Αρης Σπηλιωτόπουλος) δεν τον ενδιαφέρει αυτή η στήριξη. Αποσύρω την στήριξη μου στον Σπηλιωτόπουλο. Οι ψηφοφόροι δεν είναι πρόβατα κι εγω δεν είμαι τσομπάνης, αλλά εγώ δεν θα τον ψηφίσω».


Μιλώντας για τους υπόλοιπους αντιπάλους του είπε: «Ο Καμίνης θεωρείται παντελώς αποτυχημένος δήμαρχος. Δεν θα ψηφίσω ποτέ Χρυσή Αυγή. Όλα είναι ανοικτά». Για την περιφέρεια είπε: «Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αλλά λέω τα καλά λόγια που όφειλα να πω για την συνεργασία μου με τον Γιάννη Σγουρό.»

Για τον πρώτο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών αλλά και για τις ευρωεκλογές είπε: «Τόσο στις αυτοδιοικητικές όσο και στις ευρωεκλογές θα δείτε εκπλήξεις που δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας. Δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα είναι ο Καμίνης στον Β γύρο. Δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι εγώ δεν θα είμαι στον Β γύρο. Πολύ δύσκολο να είναι ο Κασιδιάρης στον Β γύρο».

Ο κ. Κακλαμάνης μίλησε και για το παρασκήνιο της απόφασής του να κατέβει ως ανεξάρτητος υποψήφιος δήμαρχος χωρίς την στήριξη της ΝΔ.
«Θα τα πω όλα ανοικτά», είπε. «Μου δόθηκαν πολιτικά ανταλλάγματα. Μου δόθηκαν υπουργεία. Όχι για τώρα αλλά μου είπαν ότι μετά τις ευρωεκλογές θα γινει ανασχηματισμός. Απάντησα όχι. «Θέλεις να γίνεις πρόεδρος στις κοινοβουλευτικές επιτροπές», μου είπαν. «Απάντησα όχι».

Και μιλώντας σε πιο προσωπικό τόνο είπε: «Εκείνη την ημέρα ένιωσα ότι άφησα πίσω μου το 50% της ιδεολογίας μου. Πυρήνας της ιδεολογίας της δικής μου ήταν η προστασία της ιδιοκτησίας. Όχι η μη φορολόγηση αλλά όχι η δήμευση της ακίνητης περιουσίας».

Για το τι θα ψηφίσει στις ευρωεκλογές είπε: «Αν υπάρχει υποψήφιος στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ που να έχει τις ίδιες απόψεις με μένα για την Ευρώπη δεν θα έχω πρόβλημα να ψηφίσω ΝΔ, Αριστερά όμως δεν ψηφίζω!»

Μου δόθηκαν πολιτικά ανταλλάγματα. Μου δόθηκαν υπουργεία. Όχι για τώρα αλλά μου είπαν ότι μετά τις ευρωεκλογές θα γινει ανασχηματισμός. Απάντησα όχι

Ο κ. Κακλαμάνης άφησε αιχμές για την ηγεσία της ΝΔ και για τον ίδιο τον Αντώνη Σαμαρά λέγοντας σε έντονα ειρωνικό ύφος: «Αν ο Σαμαράς θέλει να αλλαχθεί το όνομα της ΝΔ πρέπει να την ονομάσει «Νεα Πολιτική Ανοιξη», είναι πιο έντιμο από τη «Νεα Ελλάδα».

Για το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών, είπε: «Είναι πολύ νωρίς για να πω αν θα είμαι υποψήφιος στις επόμενες εθνικές εκλογές. Έχω κληθεί να συμμετάσχω στα σχηματα που δημιουργούνται στον κεντροδεξιό χώρο ενόψει βουλευτικών εκλογών. Δημιουργείται το κλίμα μέσα στο οποίο θα πάμε σε εθνικές εκλογές. Το απώτερο θα είναι τον Φεβρουάριο

Για τον ΣΥΡΙΖΑ είπε: «Μου δίνει την εικόνα ότι δεν θέλει να κυβερνήσει. Κάθε εβδομάδα δημιουργούν ένα θέμα και σταματούν κάποιους ψηφοφόρους που είχαν αποφασίσει να τους ψηφίσουν. Για το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών είπε: «Δε νομίζω ότι τα δυο κόμματα θα είναι τσίμα – τσίμα. Εκεί επιμένω στην έκπληξη. Αν περάσει ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα είναι μόνο δυο μονάδες, αλλά δεν αποκλείω και τη ΝΔ».
Η σκηνή που ένας πρωθυπουργός ανεβαίνει στην έδρα του προεδρεύοντος και με χαρτί και μολύβι διαγράφει έναν βουλευτή μετά από 50 χρόνια στην παράταξη δεν είναι ωραία

Όταν ρωτήθηκε γιατί δεν παραιτήθηκε από βουλευτής είπε: «Εγώ ηξερα τι πολεμική θα υποστώ κατεβαίνοντας ανεξάρτητος, από τον κομματικό και τον κυβερνητικό μηχανισμό. Πρώτον ήξερα ότι θα έρθουν νομοσχέδια για θέματα που αφορούν την αυτοδιοίκηση. Ηξερα ότι θα έρθει νομοσχέδιο για την ασφάλεια ης Αθήνας. Νομοσχέδιο για τα χρέη των καταστημάτων και ήθελα να είμαι παρών. Ηταν το αμυντικό μου όπλο να είμαι βουλευτής και να στέλνω από την Βουλή τα μηνύματά μου.»

Ο κ.Κακλαμάνης εξέφρασε την πικρία του και για τον τρόπο που διαγράφηκε από τη ΝΔ. «Τιποτα απ” ότι ίσχυε στο καταστατικό της ΝΔ δεν ίσχυσε στην διαγραφή μου. Δεν καταψήφισα νομοσχέδιο. Ψήφισα παρών. Δεν είχε γίνει συζήτηση και δεν είχε μπει θεμα κομματικής πειθαρχίας. Η σκηνή που ένας πρωθυπουργός ανεβαίνει στην έδρα του προεδρεύοντος και με χαρτί και μολύβι διαγράφει έναν βουλευτή μετά από 50 χρόνια στην παράταξη δεν είναι ωραία. Δεν έχω κανένα προσωπικό πρόβλημα με τον Αντώνη Σαμαρά. Η αντίθεσή μας είναι πολιτική.»




πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: